Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017 9 Mai 2017 #1 ...hater jeg appen.. som ikke vil vise skjult og som tuller til trådene jeg har som favoritt (ligger to lister over hverandre) Sånn da var det sagt. Utover det ønsker jeg dere en strålende tirsdag
...hater jeg appen.. som ikke vil vise skjult og som tuller til trådene jeg har som favoritt (ligger to lister over hverandre) Sånn da var det sagt. Utover det ønsker jeg dere en strålende tirsdag
Blu-Ray Forumet er livet Oktoberskattene 2015 Novemberlykke 2015 9 Mai 2017 #2 Skjønner at det er irriterende! Jeg bruker ikke appen for liker den ikke Ha en fin tirsdag du/dere og
Skjønner at det er irriterende! Jeg bruker ikke appen for liker den ikke Ha en fin tirsdag du/dere og
Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015 9 Mai 2017 #4 Bruker ikke app og kommer ikke til å begynne
Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017 11 Mai 2017 #5 Hehe, nei er nok bedre for en del ting med nettleser. Men er så mye enklere med bilder og quoting via app, synes jeg. Er kanskje bare alt
Hehe, nei er nok bedre for en del ting med nettleser. Men er så mye enklere med bilder og quoting via app, synes jeg. Er kanskje bare alt