I dag...

kooala

Glad i forumet
... ble jeg 100 % sykemeldt og jeg må si jeg syntes det er såå deilig :-D Har jobbet 60 % i 6 uker med mye god tilrettelegging, men ettermiddagene etter jobb er jeg ubrukelig. Og det passer ikke når jeg er mye alene med 2 barn. I tillegg har heg hatt et par runder i helgen med ganske ubehagelige/vonde kynnere.. Så nå føltes det riktig å roe ned litt :-)

Ro ned og nyt innspurten!! Har plenty med tid til å imponere arbeidslivet etter småbarn :)
Håper formen blir bedre fremover!!

Håper formen kommer seg

Ja jeg har kjent når jeg har hatt flere dager fri, så blir jeg jo mer meg selv igjen, har litt energi å bruke på barn og familie :-)

Da er vi 2 ;) Kjempegodt å vite at jeg bare skal ta ting i eget tempo nå. Hurra for at du hører på kroppen din :)

... ble jeg 100 % sykemeldt og jeg må si jeg syntes det er såå deilig :-D Har jobbet 60 % i 6 uker med mye god tilrettelegging, men ettermiddagene etter jobb er jeg ubrukelig. Og det passer ikke når jeg er mye alene med 2 barn. I tillegg har heg hatt et par runder i helgen med ganske ubehagelige/vonde kynnere.. Så nå føltes det riktig å roe ned litt :)
Jeg ble også 100% sykemeldt i dag. Føles både deilig og rart på samme tid, endelig skulle lytte til kroppen. Har jobbet fult frem til nå med god tilrettelegging etter beste evne her å, men det sa stopp på senvakt i går.Har nærmest fått kjeft av kollegaer at jeg fremdeles har jobbet så mye som jeg har gjort så nå er tiden inne til å pleie seg selv. Merker det er noe helt annet denne gangen med nr 2, da man ikke bare har seg selv lengre å tenke på. Så i dag har jeg bare ligget rett ut på sofan uten å løfte en finger bare for å kjenne på "friheten" skal nyte tiden frem nå, selv om jeg blir litt rastløs av å tenke på hva jeg skal fylle dagene med. Men mest av alt skal det bli deilig å prioritere mine kjære enda mere ;)

Ja det skal bli fantastisk å bare kose seg fremover å ikke stresse for å rekke jobb og diverse på ettermiddagen :-) Heelt nydelig skal det bli :-)

Har vært sykemeldt 100% i 6 uker, og ble rett før helgen sykemeldt frem til permisjonen starter. Kjenner jeg har mye mere energi når jeg får styre dagene mine selv, men hjelpes det er gørr kjedelig til tider også synes jeg :p

Har vært sykemeldt 100% i 6 uker, og ble rett før helgen sykemeldt frem til permisjonen starter. Kjenner jeg har mye mere energi når jeg får styre dagene mine selv, men hjelpes det er gørr kjedelig til tider også synes jeg :p
Litt redd for den rastløsheten selv jeg også men skal nok bli godt;)

Back
Topp