I dag..!

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Får vi levert den nye bilen vår på jobben min! Å lykke!! ♡♥♡

Har en 97-modell Opel som tar kvelden straks, så nå har vi kjøpt en 2011 modell Skoda. Weeee :D blir godt å vite at den ikke ryker så fort vi setter oss inn i den..og at barna mine sitter trygt :)

Flere som har kjøpt nye biler? ;)

Vi snakker om å kjøpe stasjonsvogn til babyen kommer, men hvilken vet vi ikke enda :)

Vi har kjøpt ny, men bestilte den før vi fant ut at jeg er gravid.
Har for første gang kjøpt splitter ny bil og får hjem en Mazda 6 neste uke :)
(Tester om jeg får lagt ut bilde via tlf :-) )

ImageUploadedByBV Forum1371112349.142461.jpg

Termin 9/2-14 <3
Innlegg sendt fra appen :)

Vi fikk vår splitter nye mitsubishi outlander for noen uker siden:) kjempedeilig med helt ny bil!

Og ikke minst kjempedeilig å vite at vi sitter mye tryggere i denne alle sammen:)

Vi har planer å kjøpe ny bil, men venter til vi ser om vi får 1 eller 2 . Hvis det blir tvillinger må vi har en bil som har plass til 3 barneseter bak og det er ikke alle biler som har :)

Vi har en Volvo v70 fra 2010, så vi klarer oss bra med den :)

Sent from my HTC One X

Vi har Mercedes e klasse og den er det plass til 3 barneseter bak om det er tvillinger i magen. :p hat også en Volvo s 40 som bil nr 2.
Ingen planer om ny bil ennå.

02.02.14

Vi kjøper bare nye gamle biler ;) og enda godt vi kjøpte caravell eller hvordan det nå skrives.. plutselig skal vi ha et barn til :p men grattis med ny bil, sikkert god å kjøre :D

app! Venter nr 3 :) 15.02

Har en volvo v40 99mod.. men hvis det viser seg å være to i mahen så bytter jeg volvon mot svigers vw carawelle ;)

termin enten 4 ell 6 februar :) <3 appen!

vi har en vw touran som vi kjøpte i fjor når vi venta jenta vår, men nå har vi henne, en hun med bur, og en til i vente, så vi har begynt se litt på volvo v70.. vet det er plass til både vogn, bur og baggasje i den :P

Vi har peugeot 307sw, det skal være mulig med 3 barneseter. Men hvis ikke, så skal vi kikke på e-klasse og bmw 5 serie. Og hvis ikke noe av det funker så skal vi kikke på ford s-max eller ford galaxy

Anbefaler Skoda Octavia! ;)
Fabia er også bra, men bittelitt mindre.
Toyota Avensis er også et bra valg ;)
Hadde også Octavia da mini var liten, kjempegod bil med masse plass :) Hadde en 2000-modell og hadde sjelden trøbbel med den :)

Jeg tror nok jeg beholder min bil. Plass til både barnesete og vogn. Skulle ønske meg en nyere og bedre bil, men jeg har ikke råd til å bytte den ut nå. Ferdig nedbetalt i august er den også, så det skal bli godt.
Kjæresten har en Audi a4, og plass i den også..

Tenker vi har andre ting vi må prioritere før ny bil. Et felles hjem f.eks ;)

Vi har hyundai i40 2011 modell.. veldig fornøyd mebn ønsker meg den nye vw sharan

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal avgårde nå og hente vår nye ford s-max titanium s... :) gleder meg villt!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg eier en liten mazda 323 sedan , så her må det bli ny bil, men får vente til vintern er over da jeg ennå driver med lappen og forhåpentligvis har jeg lappen innen høsten :)) så den får bli førstegangsbila enn så lenge :)

Back
Topp