I dag :)

MissTussi

Andre møte med forumet
I dag våknet jeg opp første gang på 4 uker uten kvalme!!!
Jeg benyttet anledningen til å dra på trening og det var herlig :)
Håper at alle kvalme der ute masse god bedring, snart er det over!!!

Har dager opp og ned jeg også... En natt her fikk jeg ikke sove fordi jeg var kvalm.. Gleder meg veldig til den dagen jeg våkner opp og ikke er kvalm i det hele tatt+ at det varer i lengden...

Ååååå, så bra da!!!! Hvor langt er du på vei?
Jeg merker at det hjelper litt på kvalmen å gå og vøre litt i aktivitet, men vanskelig når man er så trøøøøøøøøøøøøøøt *gjesp*

Hekla85 skrev:
Ååååå, så bra da!!!! Hvor langt er du på vei?
Jeg merker at det hjelper litt på kvalmen å gå og vøre litt i aktivitet, men vanskelig når man er så trøøøøøøøøøøøøøøt *gjesp*

Er 9 uker i morgen :) men gleden var kortvarig.. fra kl 15 har jeg ligget rett ut med kvalme og brekninger. Er uansett glad for at formen er forbedret på dagtid, da er det lettere å være i aktivitet.'

veldig opp å ned her også... i går var jeg EKSTREM kvalm hele dagen! lå på sofaen fra jeg sto opp til jeg la meg, spydde fler ganger å løp på bade og brakk meg fler ganger... helt grusomt! håper jeg slipper fler av de dagene!! håper jeg snart er over den kvalmen! forige gang spydde jeg fra uke 6-29 HVER ENESTE DAG!!!!!

mamma i 2010 & 2013 skrev:
veldig opp å ned her også... i går var jeg EKSTREM kvalm hele dagen! lå på sofaen fra jeg sto opp til jeg la meg, spydde fler ganger å løp på bade og brakk meg fler ganger... helt grusomt! håper jeg slipper fler av de dagene!! håper jeg snart er over den kvalmen! forige gang spydde jeg fra uke 6-29 HVER ENESTE DAG!!!!!

Fysjameg!! Håper at du slipper det denne gangen. et lite tips er akupunktur hvis du ikke har prøvd det.

Back
Topp