I dag..

LittleMonkii

Forumet er livet
I dag har jeg blitt solbrent.. I mars... Jeg blir aldri solbrent, men i dag har jeg blitt solbrent. Jeg har sittet ute i singlet og knebukse.

Jeg har også hørt gressklippere og sånne hagesaggreier.. I mars.. Folk klipper plenen sin i mars.

Jeg har sett masse hvitveis og sukkertopp, i mars.

Min vakre lille jente har lekt ute med vann og hatt det så deilig, store deler av dagen uten lue og jakke, i mars.

Jeg kjenner at jeg er ganske nær lykkefølelse.. Jeg slipper å pakke min gravide kropp og min energiklump av en datter inn i gigantiske jakker, dresser og vintersko..

I hear you sister! 
bare det å kunne slenge vekk jakka er jo guds gave til den gravide... 

Vi har vært på sykehuset med T i dag og vurdert operasjon for skjeling.. og vi fikk ja.. så her ble det is på tørr asfalt, solbriller på nesa og handling på plantasjen etterpå.. 

Ahhh.. vår!!!!!!

Dollface skrev:
I hear you sister! 

Vi har vært på sykehuset med T i dag og vurdert operasjon for skjeling.. og vi fikk ja.. så her ble det is på tørr asfalt, solbriller på nesa og handling på plantasjen etterpå.. 

Ahhh.. vår!!!!!!

Utrolig deilig med vår altså! Iallefall nå som jeg er gravid. Er ikke så svær enda, men allikevel! 28uker på søndag! I love to slipp å take on le wool-jacket!
Gleder meg til å kjøpe soft-is jeg! I morgen skal jeg huske å smøre meg og mini med solkrem. Kjenner det brenner litt i kinnene og brystkassen :p

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:
I hear you sister! 

Ahhh.. vår!!!!!!

Utrolig deilig med vår altså! Iallefall nå som jeg er gravid. Er ikke så svær enda, men allikevel! 28uker på søndag! I love to slipp å take on le wool-jacket!
Gleder meg til å kjøpe soft-is jeg! I morgen skal jeg huske å smøre meg og mini med solkrem. Kjenner det brenner litt i kinnene og brystkassen :p

såftis jaaaaaaaaaaaaa... hmmmm... jeg må uansett på tur for å skaffe reker og alkoholfrivin... kanskje ha en is når det bare er meg og magen på tur...

Back
Topp