I dag...

Beatrice

Elsker forumet
skal samboeren og jeg ut på by`n[&:]

hann drekke,jeg kjøre...har ikke vært ute siden føre jul...

så gøy, skulle ønske sambo ville mere ut på Byn jeg. Selvom man er gravid, kan man ''feste'' for det vettu...

Jeg har vært ute et par ganger med venner på fest og litt Byn. men pleier som oftest å ta kvelden fortere når vi er ute, er ofte så mange andre drita fulle mennesker og ALLE skal mase.. *tihi*

Kos dere masse ute, og ha det så gøy som dere kan [:D]

gruer meg litt...ikke har jeg noe å ha på eg heller....lurer på om mini og jeg skal ta en tur til byen,så kanskje jeg finner noe brukbart...

sist gang eg var ute hadde eg det kjempe koselig... satt og prata med folk å koste oss..hehe[:D]

Vi skal visst og ut idag, har så lite lyst. Er i skikkelig crappy humør idag, har bare lyst til å være hjemme.. Men, jeg har lovet at jeg skal være med, så da må jeg vel. Er vel egentlig bare vorspiel da, så vi er sikkert hjemme igjen i ett-tiden.. Eller jeg i hvert fall, mannen må nå bare stikke på byen hvis han vil.. Jeg henter IKKE! [8D] hehe..

sliten i dag ja...ble sent,og jeg satt ikke noe godt ute...følte meg ike helt vel og fly rundt på byen med magen min jeg...også så muggen jeg ble når andre jenter kom bort til samboeren...følte at folk tenkte det verste om meg...så,jeg gjør nok ikke det mere[&:]

Back
Topp