I dag...

Glad70

Forumet er livet
...har jeg tatt min første utepils siden sommeren 2005![8D]

Vi tre var på en liten trilletur ned i by'n, og før vi gikk hjem stoppet vi på en uteservering og tok litt mat og en PILS! Hadde glemt hvor deilig det var med en øl i sola, ble rent brisen jeg, selv om jeg tok bare en.[:D]

Å så deilig[:D]

Her snør det sidelengs, så det er ikke mye som minner om vår..[:@]

Vi må nok vente til i midten av juli før det blir stemning for utepils[:-]

ORIGINAL: camika

Å så deilig[:D]

Her snør det sidelengs, så det er ikke mye som minner om vår..[:@]

Vi må nok vente til i midten av juli før det blir stemning for utepils[:-]

Oi, snør det nå?[:o] Ja, det er vel egentlig det at våren kom veldig tidlig her i år, pleier vel ikke å ha tatt den første utepilsen så tidlig på året jeg heller tror jeg. Det tror jeg i såfall må ha vært hjemme på terrassen i påsken f.eks.

Det er jo ikke akkurat sommertemperatur her heller nå, men når det er sol og vindstille så er det jo deilig likevel.[:)]

Men til midten av juli var jo veldig lenge å vente da! [&o]

ORIGINAL: Glad70

Vi tre var på en liten trilletur ned i by'n, og før vi gikk hjem stoppet vi på en uteservering og tok litt mat og en PILS! Hadde glemt hvor deilig det var med en øl i sola, ble rent brisen jeg, selv om jeg tok bare en.[:D]

Ahhhhh, det hørtes helt max ut [:)] 
Her er det også knallvær om dagen, så ratt atte at jeg tar en utepils snart jeg også [;)]

så fint, deilig med en utepils. smakte sikkert deilig; lenge siden sist,da. jeg har heller ikke drukket siden sommeren 2005, og da var jeg sammens med noen jenter på fjelltur.[;)]

Ååh, det hørtes deilig ut!!! [:)][:)]

Jeg drakk ei pils fredagskvelden!!! Det  var godt!![:)]

Hørtes ikke vondt ut det[:D]
er så deilig med tidlig vår[:)]

Det hørtes deilig ut ja!
har det fortsatt til gode jeg da.. hehe
Hmm siste gang var *tenke* tidlig på sommern 05 ja![:)]

ORIGINAL: Glad70

ååå.bare LITT misunnelig da...[8D]

.... jeg har heller ikke hatt utepils siden 2005... men må pent vente til 2008[&o] uff d hørtes lenge ut på tallan... [8D][8D] men jeg venter jo på no enda bedre da[:)]

ja ja neste påske tar jeg d igjen[;)][;)][;)] frista en del m en i solveggen på hytta i helga ja..

ORIGINAL: pupple

.... jeg har heller ikke hatt utepils siden 2005... men må pent vente til 2008[&o] uff d hørtes lenge ut på tallan... [8D][8D] men jeg venter jo på no enda bedre da[:)]

ja ja neste påske tar jeg d igjen[;)][;)][;)] frista en del m en i solveggen på hytta i helga ja..

He-he, ikke for å ødelegge moroa for deg, men det kan hende du må vente til påsken 2009, for neste påske kan det hende du ammer døget rundt!

Men helt enig, det du venter på er jo mye bedre![:)]

Back
Topp