I DAG.....

snosa

Elsker forumet
SKAL JEG PÅ INFORMASJONSMØTE PÅ UNGDOMSSKOLEN, MINSTE GUTTEN MIN SKAL BEGYNNE DER TIL HØSTEN, UFF, SOM TIDEN FLYR[:(]

FLERE SOM ER I SAMME BÅT?

INGEN, DYTTER JEG.

Jeg har bare Sindre enda jeg, og det er enda noen år til han skal begynne på ungdomsskulen.. [;)][:D]
Men masse lykke til!

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg har bare Sindre enda jeg, og det er enda noen år til han skal begynne på ungdomsskulen.. [;)][:D]
Men masse lykke til!

hvordan er det å bo på Svalbard. har alltid hatt lyst til å reise dit? ja, det blir nok en stund til du skal møte på ungdomsskolen.[:D]

Jeg har en gutt i 3 klasse og ei som skal begynne i 1 til høsten så det blir spennende å se hvordan det går med henne[&:]

jepp[:)] da er vi nok i samme båt,elste jenta mi skal også begynne på ungdomskolen til høsten.men har ikke fått beskjed om noe informasjonsmøte da,enda...

Jeg er akkurat ferdig på ung skolen selv[8D][8D] (hehe neida er noen år siden, er jo 19) men det er maaaaaange år til min skal det! Hehe..

Huff blir skummelt når lille prinsen min skal på skolen med alle de store "barna"

Lykke til[;)]

da har jeg vært på møte. mange hyggelige foreldre, så er podene lik sine foreldre, går det nok bra. han er jo fremdeles bare tolv når han begynner, vettu.[:D] 

fikk også et bra førsteinntrykk av lærerne.[:)]

Dattera mi begynner på ungdomsskolen til høsten.......

Litt sånn glede/grue for mammaen!!![:D][:D][:D]

Ikke så lenge siden jeg selv skulle begynne!!![:D][:D][:D]

(virker ihvertfall ikke lenge siden!)[:D]

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

leeeenge til Thea skal på ungomsskolen.. men WOPS så er vi i dine sko vi også. Lykke til!

ja tida flyr så fort, man må nyte hvert sekund. jeg nyter hverdag sammens med Tiril.

Back
Topp