I dag...

Nettien

Elsker forumet
...har jeg kjøpt meg alt jeg trenger av stoff og tilbehør for å lage karnevalskostyme til gullet. Tenkte hun skulle være Rødhette... Har en veldig god plan i hodet og ser for meg et flott kostyme, men problemet er jo å få realisert dette. Har nettopp testet den gamle symaskinen jeg har fra moren min, og det ser ikke akkurat ut som om den fungerer helt 100%. Så nå får jeg heller ønske meg en til bursdagen min.

Kostymet skal være ferdig til neste tirsdag. Tviler på jeg kjøper symaskin før det (bursdagen min er ikke før i april), så jeg vurderer faktisk å sy for hånd! Hva tror dere syere om det? Det skal jo bare være et kostyme, men vil jo at det skal henge skikkelig sammen [;)] Tror dere det kan fungere???

Usikker. Det kan nok gå, men nå er ikke jeg noen syerske da[8D]

Uansett, så tror jeg hun kommer til å bli den søteste lille rødhette[:D] Lykke til med prosjektet! Håper vi får se bilde av resultatet[;)]

Syns du er tøff som våger deg å sy for hånd altså.. [&:] Men greier du det, har du god tålmodighet [:D]
Håper du viser oss resultatet da, blir spennende [:D]

Men er det ingen du kan låne maskin hos? elller prølve deg med den gamle du hadde, iallefall på di værste stedene?? Håper alt går knirkefritt og fort, lykke til [:D]

Du klarer det nok om du vil. Lykke til! [:D]
(håper vi får se bilder av resultatet? [;)])

viss du velger hånd sømm må jeg si du er tålmodig[:)]
men klart det går,meeeeeeeeen vil ta tid[8D]

Ikke så tålmodig allikevel, så idag kjøpte jeg meg en tidlig bursdagspresang (symaskin)[;)]

Bilder kommer når jeg er ferdig med kostymet (hvis jeg får det til, da)[:)]

Back
Topp