...har jeg kjøpt meg alt jeg trenger av stoff og tilbehør for å lage karnevalskostyme til gullet. Tenkte hun skulle være Rødhette... Har en veldig god plan i hodet og ser for meg et flott kostyme, men problemet er jo å få realisert dette. Har nettopp testet den gamle symaskinen jeg har fra moren min, og det ser ikke akkurat ut som om den fungerer helt 100%. Så nå får jeg heller ønske meg en til bursdagen min.
Kostymet skal være ferdig til neste tirsdag. Tviler på jeg kjøper symaskin før det (bursdagen min er ikke før i april), så jeg vurderer faktisk å sy for hånd! Hva tror dere syere om det? Det skal jo bare være et kostyme, men vil jo at det skal henge skikkelig sammen [;)] Tror dere det kan fungere???
Kostymet skal være ferdig til neste tirsdag. Tviler på jeg kjøper symaskin før det (bursdagen min er ikke før i april), så jeg vurderer faktisk å sy for hånd! Hva tror dere syere om det? Det skal jo bare være et kostyme, men vil jo at det skal henge skikkelig sammen [;)] Tror dere det kan fungere???