I dag

.::Tiiine::.

Forumet er livet
så leverte jeg Oliver fra meg,skal til faren en uke [&o] Ganske rart når han er borte 1 uke,så rolig i kåken da, men vet han har det fantastisk hos faren ingenting er bedre [:)]

Kan tenke meg at det er ganske så rart ja. Men somsakt han har det fint hos faren sin, å ei uke går ganske så fort. [:)] Har dere han annenhver uke hele tiden eller? 

Jepp har han 50% så annen hver helg + uke,grei ordning men lang uke da,men får gjøre litt ''mitt'' på en måte da :) Men kunne tenkt meg 100% selv om det ikke skjer [:)]

Suns dere har fått til den fin ordning begge er så si fornøyde med [:)] Kos deg max denne uken så fyker den fort skal du se. [:)]

Du har nok godt av Tine tid du også[:)][:)] men jeg kan tenke meg at det ikke er like lett alltid å måtte levere Oliver ifra seg...[&:] ikke at det gjør dem noe i det hele tatt - tenker bare på det superhysteriske mammahjertet[8D] (i mitt tilfelle iallefall)...

Bra at dere begge er noenlunde fornøyde med  avtalen -det er jo kjempe viktig for gutten deres[:)][:)]

Back
Topp