i dag

seilø

Glad i forumet
har jeg 57 dager til termin dato, [;)] så fort ukene har gått snart kan man pusse opp båten og få ut den, så er det sommer og sol deilig.
Føles som om våren har kommet hit.

Ja,kan tenke meg at det er fint i Fredrikstad nå [:D]Det er på denne tiden av året jeg lengter mest hjem til Fredrikstad [:)]

Det er vååååååååååååååååååååår [:D][:D][:D][:D]

Synes våren er litt vemodig, jeg.. etter at båten vår ble solgt..

(En stiftelse jeg var med i eide en gammel trebåt, men vi måtte selge den, for det ble for dyrt å ha den[:(])

båten vår: 

FANTASTISK båt!!! Kan godt skjønne at du savner den ja..[:)] Her i bergen regner det (bombe??[8D]), men snøklokkene spirer for fullt da!! Heerliiii med vår!![:)] [:)]

sukk - får meg til å gråte hver gang jeg ser bilder av den.. [:(]

Hormonell jeg?

vel - har vert sånn helt siden den ble solgt.. Til TYSKLAND[:(][:(][:(]

for en "skarve million kroner"[:'(][:'(][:'(]

Gjett hva jeg skal bruke en av millionene på når jeg blir mangemillionær, da!![8D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

(En stiftelse jeg var med i eide en gammel trebåt, men vi måtte selge den, for det ble for dyrt å ha den[:(])

båten vår: 

tror jeg var på langtur med denne båten under konfirmasjonsforbredningen min?? [:)] var borte i noen døgn...-kan det stemme?[8|][:D]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: ~Fiorelina~

tror jeg var på langtur med denne båten under konfirmasjonsforbredningen min?? [:)] var borte i noen døgn...-kan det stemme?[8|][:D]

Ja, har vert en del konfirmant-opplegg med den..
Jeg var også på helgetur med konfirmantgruppa mi[;)]

Hehe!![:)] verden e liten!!! fantastisk båt! utrolig fin tur huske eg[;)]

Back
Topp