I dag.....

Gjørdis

Glad i forumet
starter jeg på Puregon, og neste fredag er det UL, og satser på uttak mandagen etter

spennende......

lykke til, og må dagene gå fort...

ORIGINAL: * justme *

spennende......

lykke til, og må dagene gå fort...

Så gøy! Masse lykke til!

det skal jeg også starte med i dag[:D] så spennende det blir å følge deg da[:D]
jeg er kjempespendt på denne medisin, har ik brukt penn og sånt før, så jeg vet ikke enda hvordan jeg gjør det.. meeen men finner vel ut av det.
hvilken tid skal du sette den på??

duuu tilhøre du tromsø da?? e ska dit på tirsdag[;)]

ORIGINAL: siwro

det skal jeg også starte med i dag[:D] så spennende det blir å følge deg da[:D]
jeg er kjempespendt på denne medisin, har ik brukt penn og sånt før, så jeg vet ikke enda hvordan jeg gjør det.. meeen men finner vel ut av det.
hvilken tid skal du sette den på??

Jeg brukte Puregon på det forrige forsøket også, synes den er veldig grei å enkel å bruke[:)]

Blir spennende æ følge deg videre[:)]

Ja tilhører UNN[:D]
Spennende[:)]

så gøy, da ses vi vel kanskje en dag på sykhuset[:D]
ORIGINAL: Gjørdis

så gøy, da ses vi vel kanskje en dag på sykhuset[:D]

Ja kansje vi sees[:)]
Blir spennende å høre når jeg får uttak, har time i UL neste fredag[:D]

aah jeg har ul på tirsdag, men blir da værende der ca 12 dager, md ul anna kvær dag..

lurer på hvor jeg skal bo da...vet ikke hvilke hotel di har der....så detta kan bli spennende...

aah jeg har ul på tirsdag, men blir da værende der ca 12 dager, md ul anna kvær dag..

lurer på hvor jeg skal bo da...vet ikke hvilke hotel di har der....så detta kan bli spennende...

Har du UL nå førskommende tirsdag?

Har du prata me pasienthotellet, å hørt om de kan ordne overnatting en annen plass?

ja nå dn 7.. og da mått jeg regne med å bli der til jeg er ferdig...

prata med pasienthotellet og di sa at jeg måtte bare ringe rundt å høre om det var ledig noen plass..vet ikke hva som skjer i tromsø disse dager, siden det er fult overalt.

masse lykke til i prosessen....[:D]

ja nå dn 7.. og da mått jeg regne med å bli der til jeg er ferdig...

prata med pasienthotellet og di sa at jeg måtte bare ringe rundt å høre om det var ledig noen plass..vet ikke hva som skjer i tromsø disse dager, siden det er fult overalt.

Ok. håper du får deg ett rom[:)].
Sist gang jeg var i tromsø, var det mulighet å møte andre prøvere, å utveksle erfaringer å tanker. På saga hotell tror jeg det var, hver fredags ettermiddag. Jeg ble da kjent med to fantastiske damer, og vi har ennå kontakt[:)]

så koselig, jeg tørr jo aldri å gå på sånt, er så sjenert av meg att... men ble kjent med 2 par på venterommet mens vi ventet å komme inn til time, har kontakt med 1 par enda.:-p koseli[:D]

så koselig, jeg tørr jo aldri å gå på sånt, er så sjenert av meg att... men ble kjent med 2 par på venterommet mens vi ventet å komme inn til time, har kontakt med 1 par enda.:-p koseli[:D]

Det er bestandig kjekt å bli kjent me ande i samme situasjon[:)]
Kansje vi treffes i Tromsø.[:D]
Kan jeg spøre hvor i Nord du bor?[;)]

jepp, bor i lofoten[:D]

jepp, bor i lofoten[:D]

Vesterålen her[:D]

Back
Topp