I DAG

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
har jeg, med litt hjelp av sambo (ikke 50/50 nei) vaska hele leiligheten! og selv om d er bare 70 kvm så er d mange rom og krinkelkroker, smårot og organisering på nytt som må til noen rom blir ikke vaska fra top til tå hver uke så

Sambo vaska bilen og panta et par søppelsekker med flasker, jeg har shredda og vært på spinning, samt amma  en del ganger. laga hjemmelaget is og lavkarbopizza, samt annen middag til Mali

stakkars live har ligget mye for seg selv i babygym og vogn i dag, men endelg kan jeg sette rævve på soffan, så skal lillefrøkna få all min opopmerksomhet håååper sambo kan gi meg en skuldermassasje også, kjenner hodepinen blir værre, er nok væskemangel og stress

så hærlig, er ikke så travelt hver dag heldigvis

Hvordan har dere hatt d i dag da?
[:)]

WOW

efektiv du har vert da
flinke

husk å ikke slit deg ut da [;)]

Vi har vert på gråtass show i dag d e altid gøy
hatt besøk av veninna mi å ungene som vi va med på gråtass
storkost oss

*

er ikke like efektiv hver dag for å si d sånn, blir nok skippertakeffektiv[8D]

d er nok forkjølelesestid ja, mange som er syke rundt om kring[:'(] håper dere blir friske snart!

dette er dagen for å gjøre ingenting.. hodepina er ganske ille så klere ikke gjøre stort, men skal slappe ev med god samvittighet.

sambo gnåler sånn over at han ikke finner telefonen sin.. hvem er synderen tro[8D] jeg fant ikke min heller, så sambo ba nabon ringe på og da lå telefon min i lomboka til mali som lå i lekekassa[8D] hahahaha, lurer på hvor mali har putta hans telefon, han har ikke strøm igjen heller[8D]

Så flinke dere er! Du flinkest selvsagt! [:)]

Jeg har sovet til kl 10 i dag, fantastisk! Stått opp, spist god frokost/lunch, tatt med Noah på tur og på lekeplass. Vi var 4 gravide som gikk tur, + 2 barn. Fin gjeng!
Hatt besøk av svigers, og nå er barnet lagt, og jeg er trøtt i trynet. Vi skal bestille noe ta med hjem - mat. Blir sikkert noe thai eller indisk. Nam!
I morgen er det jobb igjen, og SISTE UKE PÅ JOBB FØR PERMISJON! jippi!

Back
Topp