I dag

Julita

Forumet er livet
er jeg 24 uker på vei, og like stor som jeg var i midten av august for 3 år siden [:-]. Hval på land, I tell ya [X(]

He he,missunner deg ikke akkurat det nei [:)].Har det friskt i minne selv.Jeg satt ute på verandaen med mine 90 kg,med vannslangen og viften veldig tilgjenglig [:D].Ser du har to barn ,det må være slitsomt når man er gravid,ihvertfall i denne varmen.

En ting til [:)].jeg har lagt merke til,at på status på siden her,så står det ikke pålogget selv om jeg er pålogget?står det sånn hos deg også,selv om du er pålogget?

Kjeme ikkje over dette med tvillingane eg Julita! [:D] Så spennande!
Bilde er forresten påkrevd når ein kjem med slikt uttalelsar [;)]

JULITA????TWINS???OMG????[:D][:D]
Skal si dere er effektive oppi nord[;)]Så koselig da.Blir vel litt hektisk til tider med fire barn men guri for ei fin tid dere har fremover[:D]

GRATULERER med tvillinger på vei Julita[:D]

BILDE kjære Julita! BILDE!!!!!! [8D][8D][8D][:D]

Og ikke for det, for jeg husker faktisk hvordan du så ut ([8D]), så det her kan jo bli speeeennende! [:D][:D][:D]

Haha - - ja, enegga tvillingjenter faktisk [8D]. Skal si vi datt på rumpen litt når vi fikk vite det, men sånn som jeg ser det når jeg har fått summa meg - så kan faktisk bare en ting være bedre enn en liten bejbis, - og det må jo være to små bejbiser . Så langt har jeg lagt på meg 20 kilo (og det er ikke bare mr. freezeis og daim [:-]) og er nette 140 cm rundt magen [8|]. Skal legge inn bilder når jeg finner kabelen til kameraet. Vi er midt i flytting her oppe i nord.

Oioi!!! Gratulerer så masse med tvillinger på vei! [:D]
Er det jenter? (ser du har rosa ticker [;)])

Ja, etter mye spiderman, småbiler og fotballlgalskap, tenkte jeg at det kunne være greit med rååsa denne gangen [8D]

Så kos da [:D] Det blir spennende!

Takk for det [:D]
Annet enn at jeg føler meg rimelig høygravid, er egentlig formen fin. Har vært litt stressende den siste mdn., for på O.UL. fant de ut at tvillingene ikke vokste jevnt, ene er mye mindre enn andre. Først trodde de det var transfusjonssyndrom (de deler morkake), men etter ultralyder i massevis både i Trheim og Hamburg fant de ut at det "bare" var skjeivfordeling av morkaka, så minsta vokser saktere enn hun burde. Ikke helt ideelt mao., men vi er positive og håper at det kommer til å gå fint. Begynner å ta lungemodningssprøyter i uke 26, så det blir nok tidlig fødsel her. Er 32 uker på vei akkurat på Sivert sin 3-årsdag, og per nå er det vel snakk om å ta dem mellom uke 30-34 en gang.

Godt dei har så bra fokus på det iallefall [:)] Det vil jo helst gå godt [:)]
Om dei skulle komme veldig mykje for tidlig har dei vel kompetanse nok til å ha dei i Tromsø..? [:)]

Sisi, nyfødtintensiven i Tromsø er alle tiders, så det er en ting mindre å bekymre seg over. Er på en måte litt trist over å "gå glipp" av min siste fødsel, siden småtuppene kommer til å taes med keisersnitt, men det er også for bagatell å regne. Så lenge det går bra, er jeg lykkeligst i verden.

Dette kommer til å gå kjempefint skal du se[:)]Tenk, to små snuskiser med rååååsa kjoler og dall i håret[:D]

Krysser fingrene for at dette går bra, og at dere får to friske og raske tvillingjenter [:)] Kjempebra at dere får den oppfølginga dere får!

ORIGINAL: Vesla85

Krysser fingrene for at dette går bra, og at dere får to friske og raske tvillingjenter [:)] Kjempebra at dere får den oppfølginga dere får!

Takk for det [:)]. Ja, vi er heldigheldigheldige som bor i Norge, og heldigheldigheldige som har et universitetssykehus som lokalsykehus.

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Dette kommer til å gå kjempefint skal du se[:)]Tenk, to små snuskiser med rååååsa kjoler og dall i håret[:D]

Oooohjeah - det kommer til å bli så råååsa her at miiinst pappaen kommer til å få spunk. Muligens jeg også, tilogmed [8D]

Ååååå syns det er så koselig Julita, med tvillingjenter!

Gratulere så mye! <3

Var jo inne på oktober å leste litt og blei litt bekymra, men er glad for at det ser bedre ut nå!![:)]

Back
Topp