i dag var jeg

Martha2

Gift med forumet
med kiropraktor. skikkelig redd for bekkenløsning, men det var det heldigvis ikke. var helt låst i bekkenet, og helt låst øverst i nakken(=hodepine?!) har slete med skrekkelig hodepine kjempelenge, håper det begynner å løse seg no!! skal på to behandlinger til, lekkert om alt blir bra da!!![:)] 

Jeg er også låst i bekkenet/hofta. Ikke godt. Vært hos kiropraktor 2 ganger nå, og skal igjen i morgen. Føler meg enda mer mørbanket etter behandling, men de vet vel hva de gjør[:)]. Idag lurte legen på om jeg har fått bekkenløsning også... så dette kan bli spennede. Hadde det bare løst opp det låste så kunne jeg bli smertefri [;)]

har du vondt ennå? hvordan vondt da? og skjønner ikke helt hvordan en kjenner forskjell selv på låsning og løsning, har lest om b.løsning og jeg har akkurat samme smertene omtrent, bare ikke så mye fremme i lysken. håper du blir bedre og at det ikke er b.løsning med deg!!

ORIGINAL: S.Reve

Godt du blir behandlet!!
[:)][:)]

takk[:)]håper virkelig det hjelper

ORIGINAL: annem82

har du vondt ennå? hvordan vondt da? og skjønner ikke helt hvordan en kjenner forskjell selv på låsning og løsning, har lest om b.løsning og jeg har akkurat samme smertene omtrent, bare ikke så mye fremme i lysken. håper du blir bedre og at det ikke er b.løsning med deg!!

Jeg har fortsatt vondt, har hatt det litt sånn frem og tilbake etter et prolaps for 4 år siden, men virker som om det er mer nå. Smerter hovedsakelig bak i overgangen rygg/hofte og inn under "rumpa". Klikker i hofta. Låser seg ofte når jeg snur meg, skal opp fra lave stoler, snu/reise meg fra sengen, gå i oppoverbakker osv. Kan være helt fin og så får jeg masse vondt en stund, før det så er greit igjen. Går i beølger gjennom hele dagen. Føler meg litt mørbanket etter kiropraktortimene, men hun sier det er veldig stramt, og jeg må regne med at det trengs en del timer for å få løsnet opp.

Godt at de finner ut av det da..
Håper du blir helt fin etterpå[:)]

Back
Topp