I dag tidlig sniktesta jeg...

Mspower

Forelsket i forumet
... visste ikke helt om jeg skulle tørre,iogmed att det ikke er før lørdag eller søndag.
Meeeeen....

Kan ikke helt tro det selv,men den lyste  GRAVID!!!!!!!!!! :D :D :D skal jo ikke juble enda,men har aldri fått en positiv test før... :D :D :D det dukka opp med en gang nesten :D

Vet ikke om jeg skal smile eller gråte... tro det eller ei.... ta ny test på fredag igjen og ringe legen etter d tenkte jeg... :) håper den viser d samme :D

Så... Takk alle som har støtta meg,kryssa fingre osv... :D jeg krysser fingre for alle dere andre å.. hele tida :o)

Hurra....
Gratulerer såå masse med en posetiv test.. Krysser videre for deg at den er like posetiv på fredag... Noe jeg er sikker på den er...

wee så gøy [:D] Gratulerer [:D]

Regner med at testen lyser like positivt på fredag [;)]

Gratulerer så mye!!!! Er sikker på at du får samme svar til helgen også[:D][:D]

ORIGINAL: IVFProver84

Hurra....
Gratulerer såå masse med en posetiv test.. Krysser videre for deg at den er like posetiv på fredag... Noe jeg er sikker på den er...

[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye. Så kjekt:))

I knew it! [:D] Lurer på om jeg har skjulte talenter i form av klarsynthet [8D]

Gratulerer med positiv test snuppa! Og selvsagt viser den det samme resultatet til fredag [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

I knew it! [:D] Lurer på om jeg har skjulte talenter i form av klarsynthet [8D]

Gratulerer med positiv test snuppa! Og selvsagt viser den det samme resultatet til fredag [;)]

Kuuult [;)] Lille Mille er vår nye klarsynte her inne [:D]

Hurra hurra...gratulerer så mye, endelig din tur[:D]

ojojoj så artig. tror virkelig du bare skal juble, tror du skal håpe å tro på den[:D]

Gratulere så masse, endelig klaffet det for dere[:D] kose deg masse nå da[:D]

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer så uendelig mye, MsPower [:D][:D]! Håper og tror testene fortsetter å være positive i dagene som kommer! Utrolig moro at det endelig klaffer for dere. 

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer så uendelig mye, MsPower [:D][:D]! Håper og tror testene fortsetter å være positive i dagene som kommer! Utrolig moro at det endelig klaffer for dere. 

signerer!!![:)][:)]

Hehe [;)] Gratulerer så masse [:D]

serene hilser og gratulerer deg så masse med positiv test [:D][:D][:D]

Hurraaaaa!!! [:D]

Gratulerer[:)]

Åååå... [:D] Det må være en skikkelig hæli følese. Håper på samme resultat til deg på fredag. Nyt den gode følelsen. Gratulerer så mye [;)]

Oiii.. så gøy [:D][:D]
Gratulerer så masse

Oioioi!! 

Håper testen holder seg positiv og fin også til testdagen. Nå SKAL det være deres tur [:)][:)]

Back
Topp