I dag starter rettsaken...

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
K

Kickie

Guest
http://www.dagbladet.no/2011/01/11/nyheter/innenriks/rettssak/overgrep/tiltale/15014709/

Jeg har egentlig ikke ord.
Prøvde å skrive noe om straffen jeg ønsker at de skal få, men jeg vet at rettsystemet i Norge dessverre er for snille med overgripere.

Stakkars barna [&o]

De slipper nok unna med en advarsel eller i verstefall en klapp på skulderen og psykisk behandling. Barns rettssikkerhet her i landet er latterlig dårlig iforhold til hvor langt vi er kommet ellers. Norges skamplett!

JEG skulle dømt den nord og ned jeg!

Norges snillisme tar virkelig overhånd! Jeg regner med at vi ikke havner på fengselsstraff over 10 år på noen av de. I MalinDalins rett hadde de ikke hatt krav på rettergang at all!! Skremmende at sånn skjer i lille stille Alvdal. Vi har hytte der, eller på Tynset og er tydelig mye dritt som skjer bak lafta vegger! Fy faen! Jeg blir rett og slett uvel, kvalm og sint!

ORIGINAL: *Nothernstar*

De slipper nok unna med en advarsel eller i verstefall en klapp på skulderen og psykisk behandling. Barns rettssikkerhet her i landet er latterlig dårlig iforhold til hvor langt vi er kommet ellers. Norges skamplett!

sign! [:(] stakkars uskyldige små

jeg har ikke ord. [:(] disse personene er en skam for hele bygda her! håper de aldri slipper ut igjen!

Norge er faktisk en skam når det gjelder barns rettigheter[:@]
Når man nesten får lenger tid i fengsel for økonomisk kriminalitet enn overgrep burde man kanskje skjønne at det er noe galt...

Når det er sagt så så jeg advokaten har trekt seg og at politiet mistenker at han har forhindret politiets arbeid. Hva faen sier jeg da bare, han kan umulig ha barn selv.

Ikke skjønner jeg at noen vil forsvare de jævlene heller, ja veit de har krav på det, men skjønner ikke at noen vil prøve å få slike mennesker ut på gata!

[:(]

Håper på maks forvaringsdom for hele gjengen, fy faen[:@][:(]

ORIGINAL: 3småtroll

[:(]

Håper på maks forvaringsdom for hele gjengen, fy faen[:@][:(]

Håper noen gir de ei kule jeg...

i slike saker som dette er jeg FOR dødsstraff i Norge!!

Blir kvalm av sånne saker[:(]

En helt forferdelig sak.

Tanken på at barn blir misbrukt er jo helt grusomt og uutholdelig, og det at overgriperne er barnas nære, foreldre og naboer, er helt forkastelig. For et svik!

De får klaps på hånda. Thats it.

Skjønner at folk tar saken i egne hender.

Hvis noen skader ungene mine så hadde jeg ikke nølt med å drepe den som gjorde det. Hva hadde jeg fått da....? To år? Toppen? Tsss....

ORIGINAL: Regan

De får klaps på hånda. Thats it.

Skjønner at folk tar saken i egne hender.

Hvis noen skader ungene mine så hadde jeg ikke nølt med å drepe den som gjorde det. Hva hadde jeg fått da....? To år? Toppen? Tsss....

Du hadde mest sannsynlig fått mer en overgriperen iallefall[8|][:'(]

Grusom sak det der... [:(]

har jeg forstått det riktig at 2 foreldrepar er med på dette?
Altså de kan jo ikke være gode?

Jeg lurer litt på hvordan de har funnet ut at de skal gjøre dette sammen?
Altså tatt en kaffe og sagt hei skal vi misbruke barna?

Jeg blir kvalm.. Ser iflg db.no er det lagt ned påstand om forvaring på to av dem.. håper dem får det og ALDRI slipper ut igjen..
Jeg fatter ikke at noen kan gjøre slikt mot sine egne barn, eller andres barn!!

Spent på hvor lav de greier å å straffen i denne saken[:@] Det ender nok opp med at foreldrene får noe slags form for psykisk hjelp, for stakkar, må jo tenke på at de har det nok ikke lett de heller[:-][:@][:'(]

[:'(][&o][:(][:(][:(][:(][:(]  huff,stakkars barn....

måtte overgriperne brenne ett visst sted.......[:@]

Back
Topp