i dag skal

sokkestompen

Elsker forumet
jeg og mamma og mathias ut og handle støvler og cherox og bodyer osv til mathias til høsten og vinteren:-)

sambo skal på loftet og hente ned vintertøy fra i fjor. vi kjøpte litt stort da som stilongs osv, som vi bare dyttet nedi sokkene. så da håper jeg at vi kan bruke det i år også:-)

men uansett blir det morsomt å handle litt:-)

og jeg skal ha oppvaskmiddel til meg selv:-)

jo også skal han få nye tøfler til barnehagen. med ordentlig såle. nå har han sånne skinntøfler, men tenkte til vinteren uten varmekabler i gulvet, at det er bra med ordentlig såle på kanskje.......

Har akkurat gjort meg ferdig med disse vinterforberedelsene å syns det er litt kosli å gjøre alt klart. Håper dere får en fin dag, tøfler er ingen dum idè [;)]

enig med deg:-) gleder meg faktisk litt hvert år til vinteren jeg. masse fint å ha på seg og man koser seg og det er pent ute (ihvertfall når snøen holder seg)

jaaa! gleder meg til vinteren og forhåpentligvis masse snø. det er jo så koselig [:D]
men kan ikke akkurat si jeg har begynt med noen vinterforberedelser enda [;)]

Så koselig med sånne forbredelser!! Og en ordentlig såle på inneskoene på vinteren er nok lurt, ikke noe godt å gå rundt med kalde ben. [:)]

Vi skal også ut i dag og skaffe litt div til vinteren. Eirik trenger nok nye stillongs og strømpebukser osv. Mamma har handlet inn en heldress og en skibukse med verdens tøffeste jakke til så de dyreste vinterklærne er i boks. Digger å ha mamma når det kommer til slikt[:D] God handletur til alle som skal ut i dag[:D]

Back
Topp