I dag skal jeg......

Har vasket kjøleskapet og spilt sjakk med sønnen min og vasket klær. Etter middag kommer mamma og passer ungene så jeg og sambo skal få gå en tur i skogen sammen.

Sent from my iPhone using BV Forum
Det ble ikke noe av. Ei som
Våknet etter 30 min på begge duppene og bare hylte. Så orker rett og slett ikke gå noe tur. Skyfri himmel og 20 grader og jeg er innendørs hele dagen - igjen!

Våknet etter 30 min på begge duppene og bare hylte. Så orker rett og slett ikke gå noe tur. Skyfri himmel og 20 grader og jeg er innendørs hele dagen - igjen!

Skulle ikke mormor passe henne? :-(

Nei, uff. Enda en dag hvor du blir sittende inne.. :( Skjønner at det må være veldig frustrerende. Var storebror også sånn? Det er jo viktig at man kommer seg litt ut. Får du noen på besøk da, så du får vært litt sosial? Bor moren din langt unna, så dere kan dra i skogen en annen dag?

Nei, uff. Enda en dag hvor du blir sittende inne.. :( Skjønner at det må være veldig frustrerende. Var storebror også sånn? Det er jo viktig at man kommer seg litt ut. Får du noen på besøk da, så du får vært litt sosial? Bor moren din langt unna, så dere kan dra i skogen en annen dag?
Nei hun bor ikke langt unna, men ikke alltid det passer med jobb og andre gjøremål når det faktisk passer meg. Er så lei av at det ikke går an å planlegge ting for ting er så uforutsigbart og alt går som regel bare rett i dass. Ble ikke noe middag i dag heller og jeg som hadde gledet meg til quesedilla :( Ingen som kommer på besøk.

Jeg får så vondt av deg.. Høres ut som du har det utrolig slitsomt med hun lille.. :( hun vil jo ingenting.. Håper du har noen dager der du føler deg litt bedre enn andre❤️
Hadde en halvtime i dag der jeg koste meg med å vaske kjøleskapet i fred og ro da... Tragisk liv!

Vasker klær! Alt som har vært med på tur må vaskes :)

Hadde en halvtime i dag der jeg koste meg med å vaske kjøleskapet i fred og ro da... Tragisk liv!

Sender deg en god klem... Ski kommet på besøk om eg hadde vært i nærheten.. det er slitsomt når du ikkje får kommet deg ut og sånn sett er alene hele dagen... :(

I dag skal jeg hekle videre på den-greia-jeg-ikke-vet-hva-jeg-skal-bruke-til :P tror det blir et vognteppe?

• Liker
Reactions: BMC
I dag skal jeg hekle videre på den-greia-jeg-ikke-vet-hva-jeg-skal-bruke-til :P tror det blir et vognteppe?
Haha, du vet ikke hva du skal bruke det til? Blir nok bra til slutt ;)

Februar-14 mamma ❤️

Haha, du vet ikke hva du skal bruke det til? Blir nok bra til slutt ;)

Februar-14 mamma ❤️

Nei... bare øver meg :P Men tenker det blir et teppe. Men må hekle et tykkere et som lag nummer to. For den jeg hekler nå har jo hull i seg, og det blir litt kaldt på vinteren...

Har vaska badet og kjøkkenet og rydda etter mini :)

Bare kose oss inne siden høstværet e kommet sterk å sur vind så rio 2 e på å te til meg å vann til frøkna vi kose oss :)

Back
Topp