I dag skal jeg......

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
.. i dag skal vi i barnedåp, deretter skal jeg og mannen på date (for første gang etter fødsel)
Hva skal dere i dag? :)

Skrive innlegg på babyverden mens besteforeldrene har mini :p og kjøre hjem til harstad igjen, så da får dere noen timer "fri" fra meg :p

Februar-14 mamma ❤️

Er kjempefint vær her så tenker vi reiser på "Gøy på landet" og ser på litt dyr og diverse.

har ikke de store planene, men skal iallefall få vasket badet! er alvorlig lenge siden sist :P

I dag er det akkurat en uke til jeg reiser til ferie, så merker jeg blir stressa av alt som skal gjøres. Hittil i dag har jeg vasket 3 maskiner med klær, bakt rundstykker, ryddet hele leiligheten,og nå skal jeg ut å vaske min nye bil både innvendig og utvendig, samt polere og impregnere setene :D så må si at i dag er jeg effektiv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag er det akkurat en uke til jeg reiser til ferie, så merker jeg blir stressa av alt som skal gjøres. Hittil i dag har jeg vasket 3 maskiner med klær, bakt rundstykker, ryddet hele leiligheten,og nå skal jeg ut å vaske min nye bil både innvendig og utvendig, samt polere og impregnere setene :D så må si at i dag er jeg effektiv :)

Du imponerer! Hittil i dag har jeg vasket og kokt flasker, that's it :p

Februar-14 mamma ❤️

Her har jeg ingen planer. Har besøk av mamma... får vel besøk av pappa også etterhvert. Skal bare kose oss... jeg skal fortsette på den heklelappen jeg begynte på i går :D Har fått blod på tann nå :D

I dag skal eg resten av dagen gå å grue meg til å legge mini samt til i morgen med tannlege først og samvær etterpå.. Og så rydde og vasket huset i lag med mamma og sitte ut på terrassen i solen og se på at mamma slår gresset... Og kanskje bake kake og spise litt knask... Og ha kjempe namnam middag...

Håper å få litt ut av dagen, nyyydelig vær her. Foreløpig vasket to maskiner, farget håret og dusjet. Planlegger å gå en tur med vogna. Og så få laget litt babymat. Meeen, med baby blir ting aldri som planlagt! ;) Vi får se... :D

Gratulerer med dagen, bursdagsbarna! :) :)

Skal i bursdagsselskap vi :-) ellers blir det å slappe av frem til da :-)

Har vasket kjøleskapet og spilt sjakk med sønnen min og vasket klær. Etter middag kommer mamma og passer ungene så jeg og sambo skal få gå en tur i skogen sammen.

Back
Topp