I dag skal jeg bake

*håperpåklaff*

Elsker forumet
sjokoladeboller, kanelsnurrer og vanlige boller [:)][:)] skal spise litt å kose oss i dag, resten skal gjemmes å ta på neste uke når vi skal på påsketur [:)][:)] Glæder meg [:D]

dåkker da???

Jeg og Julia skal i bursdag til ei jente jeg er gudmor til, og feire bursdagen hennes! Vi skal også spise kake - gleder meg[:)][:)][:)]

åååååå jeg vil og ha[>:][>:] skal bake pizzahorn idag jeg[:D]

Jeg også vil ha!!!!
Jeg er helt elendig på baking og kjøkkenting generelt, så kanskje jeg må smiske med gubben om boller [8D]

Idag skal jeg kjøre storesøstra mi til båten om noen timer, så skal jeg på besøk til broren min og tantebarnet mitt. Blir nok lite kosemosing der

Ellers blir det kjærestekveld tenker jeg , med kos og nuss og alt som følger med. En god matbit og en film tenker jeg, blir godt[:D]

åå har så lyst på kaker selv i dag.. kansje vi skulle bakt her i dag også[:D][:D]

Har fått vasket under kjøkkenbenken,vasket søpplekassen og selve kjøkkenbenken,hehe nå gjenstår bare resten,meneh det luktet EKKELT under der,såeh [8|]Jupps,hehe

Ellers,blri det stille og rolig i dag også gitt,gubben sover,for han skal på jobb kl 20 ikveld,jobbet likt i går,så han er jo ikke hjemme før 9 om mårran[X(]
Så,blir meg å vannet ikveld gitt,hehe[8D]

Åhh hørtes digg ut, er superfiende med kjøkkenet og all dens lukter omdagen,men når det har gitt seg så skal det bli bakings, hjemmelagd grovbrød og kringle med makronfyll... nam nam[:)]

KOS DEG MED BAKINGEN!

Skulle ønske jeg var like flink...[:D] Kanskje du har noen gode oppskrifter på lager?

Når jeg gikk på ungdomsskolen fikk jeg en bok som heta ¨Fra boller til buritos¨ det e kun enkle oppskrifte og jeg bruker den masse på kjøkkenet [:)][:)]

Back
Topp