I dag (oppdatert)

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Er det min første legetime

Men eg er nervøs, tenk om testen hos legen blir negativ då[&o][&o][&o][&o]

------------------------------------------

Eg er gravid jenter[:D][:D][:D][:D][:D][:D]   Og eg har lagt på 1kg ca[:D] Legen rekne ut i frå 28dagar syklus, så han skreiv at eg er 8+3 og har termin 8-02-10 men eg rekner forsatt ut i frå 32dagar syklus[:)][:)][:)]  Ellers hadde eg antydning til uvi[:-][:-][:-]   Men blodprosenten er fin og eg skal starte med fysioterapi snarast[:)]

Krysser fingrene for at alt er fint[:)]

Ja, det må man da nesten tro[:D]

Er alltid litt småskummelt før første undersøkelse da, jeg gruet meg også. Hade en kjempefin opplevelse da! Fikk høre hjertelyd og, men jeg var jo nesten 12 uker på vei første undersøkelse.

Denne gang gruer jeg meg og litt, fordi jeg ikke kjenner legen jeg skal til. Kjenner jeg er litt redd for å bli avvist som en reddhare, når jeg uttrykker min bekymring omkring fødsel, i og med at første fødsel ble hastekeisersnitt[&o]

Men men, alt ordner seg[:D]

Eg er tidlig ute pga flytting i sommer og ryggen min[:)] Og eg vil få lagt inn søknad på jordmorhjem[:D][:D]

Lykke til idag[:D]
Den er nok positiv den skal du se![;)]

ORIGINAL: Tobiasgullet

Lykke til idag[:D]
Den er nok positiv den skal du se![;)]

Tusen takk[:D][:D][:D]  Joda men det er lett å tvile litt iblant[8|][8|]  Men med denne babymagen i dag, så kan eg ikkje lyge heller akkurat[8D][8D]

masse lykke til [:)] går nok kjempe fint [;)] så koselig at du har fått litt mage da [:)]

ORIGINAL: FruFruktbar

Hva er jordmorhjem?

Det er at man ligger 24timar på føden, og så kan man reise. Deretter kjem jordmora heim til oss[:)] Det fins i Bergen iallefall[:)]

Så bra at alt gikk godt

ORIGINAL: Svartengel

Er det min første legetime

Men eg er nervøs, tenk om testen hos legen blir negativ då[&o][&o][&o][&o]

------------------------------------------

Eg er gravid jenter[:D][:D][:D][:D][:D][:D]   Og eg har lagt på 1kg ca[:D] Legen rekne ut i frå 28dagar syklus, så han skreiv at eg er 8+3 og har termin 8-02-10 men eg rekner forsatt ut i frå 32dagar syklus[:)][:)][:)]  Ellers hadde eg antydning til uvi[:-][:-][:-]   Men blodprosenten er fin og eg skal starte med fysioterapi snarast[:)]

Hurra! Gratulerer.
Alltid godt å få bekreftet:-)

Back
Topp