Sylvia80
Gift med forumet
...har jeg vært hos ernæringsfysiolog. Det var jo interessant nok det. Også tatt blodprøver, endokrinologen på sjukehuset økte stoffskifte-medisinen min for det var visst vanlig når en var gravid (noe jeg spurte fastlegen min om i jula, men han se neeeeida..)
Så skal jeg tilbake til dia.spl torsdag om to uker og til gyn.pol for oppfølging av størrelsen på babyen og sånn.. I mellomtida skal jeg være flink pike og spise sunt og måle blodsukker og si fra til dem hvis jeg får høye verdier, men hittil har det sett ganske bra ut. Ligger i alle fall jevnt oppunder 7,5 så det er ikke så ille.. De vil gjerne at jeg skal ligge under 7 da. Får jeg noen høyere topper vil de gi meg litt hurtigvirkende insulin for å ta de. Har vært veldig godt å få prate med dia.spl og ern.fys. så er ikke like hysterisk nå lenger.. Hehe! [;)]
Så har jeg prøvd å få meg time til fysio i dag. Har bekkenløsning med gangvansker og går nå på krykker.. slitsomt.. Jada, ventetid er 6 mnd...
Får komme inn til vurdering i morgen hos ei men hun har ikke ledig time på lenge.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med dette her.. Det er jo så latterlig at jeg nesten bare må le.. Kanskej jeg skal søke om å få tilbakebetalt alle skattepengene mine så jeg kan bruke dem til å få hjelp privat? Ser liksom ikke vitsen med å bo i fine Norge og ha krav på hjelp, når en ikke får den når man faktisk trenger den.. *rister på hodet og flirer*
Men dagen går og jeg er lykkelig likevel jeg! I påska skal jeg besøke søs og barn ai ei uke og det blir veldig kos!!!! Også har jeg en liten snuppedupp i magen som trøstesparker hele tida! Og så lurer jeg veldig på om jeg ikke skal ta og sy noen vognposer etter påske og selge.. Det er jo litt gøy, og veldig kjekt at jeg har fått så mye skryt av dem.. Hm.. [;)]
Så skal jeg tilbake til dia.spl torsdag om to uker og til gyn.pol for oppfølging av størrelsen på babyen og sånn.. I mellomtida skal jeg være flink pike og spise sunt og måle blodsukker og si fra til dem hvis jeg får høye verdier, men hittil har det sett ganske bra ut. Ligger i alle fall jevnt oppunder 7,5 så det er ikke så ille.. De vil gjerne at jeg skal ligge under 7 da. Får jeg noen høyere topper vil de gi meg litt hurtigvirkende insulin for å ta de. Har vært veldig godt å få prate med dia.spl og ern.fys. så er ikke like hysterisk nå lenger.. Hehe! [;)]
Så har jeg prøvd å få meg time til fysio i dag. Har bekkenløsning med gangvansker og går nå på krykker.. slitsomt.. Jada, ventetid er 6 mnd...
Får komme inn til vurdering i morgen hos ei men hun har ikke ledig time på lenge.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med dette her.. Det er jo så latterlig at jeg nesten bare må le.. Kanskej jeg skal søke om å få tilbakebetalt alle skattepengene mine så jeg kan bruke dem til å få hjelp privat? Ser liksom ikke vitsen med å bo i fine Norge og ha krav på hjelp, når en ikke får den når man faktisk trenger den.. *rister på hodet og flirer*Men dagen går og jeg er lykkelig likevel jeg! I påska skal jeg besøke søs og barn ai ei uke og det blir veldig kos!!!! Også har jeg en liten snuppedupp i magen som trøstesparker hele tida! Og så lurer jeg veldig på om jeg ikke skal ta og sy noen vognposer etter påske og selge.. Det er jo litt gøy, og veldig kjekt at jeg har fått så mye skryt av dem.. Hm.. [;)]