I dag kunne jeg hatt termin

Linda31

Forumet er livet
Ja, i dag kunne jeg ha hatt termin hadde jeg ikke mistet første gangen.. Er egentlig litt sårt å tenke på selv om jeg er gravid igjen og er veldig glad for det.. Men tenker mye på den lille som ikke ville leve i magen min.. Hva det kunne vært? Hvordan h*n ville se ut.. Meeeen, sånn er jo bare livet.. Har en herlig liten og levende spire i magen nå og jeg er utrolig glad for at det gikk bra denne gangen [:)] Måtte bare lufte det ut en plass..

Uff da...

Jeg er litt "kald og kynisk" angående det å miste; men det er kanskje fordi jeg ikke har mistet selv...

Jeg TROR at når vi mister, er det naturens egen måte å ordne opp i.... Som regel i hvert fall. Det er det jeg ØNSKER å tenke.

Forstår godt at du tenker på dette. Du får prøve å tenke på at det var DETTE BARNET det var meningen du skulle ha... [;)]

Skjønner tankegangen din vennen for jeg har den selv også.. Misforstå meg rett, men er glad det gikk den veien, heller det enn å sitte med et sykt barn.. Men tenker så mye på at jeg kunne vært ferdig også nå [8D]

Tenkte jeg ikke skulle si DET men du sa det jo selv... Det med å risikere å sitte med et sykt barn. Da mener jeg SKIKKELIG sykt barn.

Nei søte deg, det er DENNE bebissen du skulle ha!!!! [:D]

ORIGINAL: Grete71

Tenkte jeg ikke skulle si DET men du sa det jo selv... Det med å risikere å sitte med et sykt barn. Da mener jeg SKIKKELIG sykt barn.

Nei søte deg, det er DENNE bebissen du skulle ha!!!! [:D]
Du kan si akkurat det du vil til meg vennen [:)]
Det er denne babyen jeg skulle ha [8D] 

uansett skjønner jg at det er litt vemodig å tenke på!! Tror aldri jg hadde klart å slutte helt å tenke på den lille som r borte, uansett hvor mange små som kommer etter!

ORIGINAL: lillejente

uansett skjønner jg at det er litt vemodig å tenke på!! Tror aldri jg hadde klart å slutte helt å tenke på den lille som r borte, uansett hvor mange små som kommer etter!
Er ikke bare denne, men også den som kunne kommet i jan 2010.. Men som sagt, må glede meg over den lille som er i magen nå [:)]

ORIGINAL: Grete71

Uff da...

Jeg er litt "kald og kynisk" angående det å miste; men det er kanskje fordi jeg ikke har mistet selv...

Jeg TROR at når vi mister, er det naturens egen måte å ordne opp i.... Som regel i hvert fall. Det er det jeg ØNSKER å tenke.

Forstår godt at du tenker på dette. Du får prøve å tenke på at det var DETTE BARNET det var meningen du skulle ha... [;)]

Akkurat sånn tenker jeg også, men skjønner jo at man kanskje lett kan tenke litt på det likevel når man har mistet...

huff jeg kan ikke tenke på at jeg KUNNE hatt barn nå jeg. da hadde jeg blitt gæern. prøver å ikke tenke så mye på det :)

Nå må du se frem mot den dagen du skal føde den nydelige bebisen du har i magen.
Jeg som heller ikke har mistet før kan egentlig ikke uttale meg, men jeg vet med meg selv at jeg hadde tenkt som deg om jeg også hadde mistet. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei? (Trenger ikke svare..)

Gled deg over det du har rundt deg, og i det minste inni deg[;)] 

Jeg mangler to barn på en måte... Men jeg har prøvd å la være å tenke på de datoene og har ikke gjort noe spesielt ut av de dagene jeg skulle hatt termin. Jeg skulle kanskje hatt en på 6 måneder nå... men det ble ikke... I stedet blir det et lite nurk i Mars. [;)]

har i grunnen mistet veldig mange. men tro meg jeg er har til gjengjeld vært veldig heldig. siden at jeg fikk en nydelig liten gutt. så tenk på den lille. om ikke lenge kjenner du spark og ligger du på siden når den lille spiren er litt større kan du nok se at den ligger nede på den siden du lå vent nedover med. naturen har sin måte å takle ting på. det er bedre at det skjer naturlig. det jeg har gjort det er å bare tenke på den lille spiren som kommer og hvor deilig det skal bli til neste jul når de er blitt litt store og kan åpne presangene sine selv. så tenk positive tanker om den du bærer på. og gled deg masse til den kommer. for denne gangen kommer det til å gå bra.

Kan ikke tillate meg selv å tenke på de 3 som vi ikke fikk. Tenker heller at det er en grunn til at det forhåpentligvis ender godt denne gangen, mens jeg har fortrengt de tidligere termindatoene.

ORIGINAL: LineMerethe

Nå må du se frem mot den dagen du skal føde den nydelige bebisen du har i magen.
Jeg som heller ikke har mistet før kan egentlig ikke uttale meg, men jeg vet med meg selv at jeg hadde tenkt som deg om jeg også hadde mistet. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei? (Trenger ikke svare..)

Gled deg over det du har rundt deg, og i det minste inni deg[;)] 
Første gang 4+2 og andre gang 7+3.. Så det var heldigvis tidlig..

ok, ja hadde nok vært værre om det hadde vært seinere. Gled deg over nurket du har i magen din nå[:D]

Back
Topp