I dag, i dag...

• Trådstarter Trådstarter ed
  • Opprettet Opprettet
Solen fikk jeg ikke utbytte av :( var hos fysio og på trening. Hadde planlagt grilling i ettermiddag men så ble lillemor syk.. Nå sitter vi og koser oss i sofaen med smoothie <3

i dag vil jeg kose meg med sol og grilling. Jeg og mannen tenker på å dra på camping og overnatte til i morgen :)
Kjenner jeg trenger å komme meg ut litt.

Så gøy med camping!! :D mn i telt? Tror ryggen min hadde dødd etter ei natt på bakken.. :/

Jg ligger inne og ser på finværet. Fornøyd og sliten etter dagens innsats. Rommet til storebror er nesten ferdig, og jeg har fått meg oliventre på terassen!! :D oh joy!

ImageUploadedByBV Forum1368030089.706898.jpg

(Me, relaxing ;) )

i dag vil jeg kose meg med sol og grilling. Jeg og mannen tenker på å dra på camping og overnatte til i morgen :)
Kjenner jeg trenger å komme meg ut litt.
Åå så koselig med camping! Altfor lenge siden vi har slått opp lavoen nå. Håper været holder seg!! KoOSe dere ;)

Så gøy med camping!! :D mn i telt? Tror ryggen min hadde dødd etter ei natt på bakken.. :/

Jg ligger inne og ser på finværet. Fornøyd og sliten etter dagens innsats. Rommet til storebror er nesten ferdig, og jeg har fått meg oliventre på terassen!! :D oh joy!

Vis vedlegget 14113

(Me, relaxing ;) )

ikke i telt men i campingvogn :)

Back
Topp