I dag, i dag...

• Trådstarter Trådstarter ed
  • Opprettet Opprettet

ed

Glad i forumet
Hva er DIN plan for dagen??

Jeg våkna med sola i øynene i dag, knallblå himmel!! <3

I dag blir det nok litt planting ute, og kanskje jeg bestiller tapet til nyrommet til storebror og fikser litt der inne. Han vil ha HAI-tapet..

Sooool her også idag :) har ingen planer, tror jeg må entur på butikken å kjøpe is ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Go' morgen ;) her skinner sola og fulene synger.. Har time hos manuellterapaut litt senere, ellers blir det en liten tur til Plantasjen og noe hagejobb .. Bare så synd at det har meldt regn fra ettermiddagen :confused:

Ja tror det er meldt dårliere vær her også så må bare nyte de idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her skal jeg snart en liten tur på butikken og bytte en lampe som vi har kjøpt til prinsessa sitt soverom. Etterpå skal jeg på jobb og kose meg i lag med ungene og så skal jeg hjem, lage middag og så reise på cellegruppe i kveld... Fullt kjør i dag.. :)

Hjemme med sykt barn! Satser på å få støvsugd , brettet en del klær og fiska litt her hjemme.

Hjemme og gjøre litt i leiligheten før jeg reiser på jobb :)
Prøve å få det til å se ut som en leilighet og ikke en krigssone :P

Jeg har sykemeldingsdag i dag. Men juniors barnehage er stengt i dag, så vi skal kose oss i lag. Blir sikkert en tur innom jobben også. Vi er midt i opptak av nye elever for neste år (kulturskolen), og jeg er så spent på hvor mange nye vi får :)
Her i Tromsø er det kaldt i dag. Ikke snakk om å tenke på hagen ennå, nei.....

Jeg vasker klær som vanlig :) ellers så har jeg litt planer om å vaske litt vinduer i solen :) ikke noen andre store planer idag :) nyte siste dag med godvær før regnet kommer :(

Jeg må vell snart komme meg opp fra god stolen å gjøre litt fornuftig også idag :p så jeg kan dra å kjøpe is med god samvittihet ;) men først må jeg sitte på bv litt ;) blir i så godt humør når det er så fint vær ute :)

Soooool her også, i formiddag får jeg besøk av en venninne med sin 4 mnd lille jente. I ettermiddag blir det full fart med flytting! Gleder meg til å bli ferdig!

i dag vil jeg kose meg med sol og grilling. Jeg og mannen tenker på å dra på camping og overnatte til i morgen :)
Kjenner jeg trenger å komme meg ut litt.

Straks fysio time .. Etter det hjem og nyte litt sol og slappe av.. Meldt regn mer ell mindre frem til 17. Mai fra ikveld og hele familien har fri frem til mandag tror jeg

Back
Topp