Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med en flott skolegutther har vi også fått skolegutt i hus idag og ser han har valgt samme sekk som din
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Gratulerer med skoleguttenHer har vi også en spent 1.klassing i dag!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gratulerer med skolegutt! Her har jeg også en 1.klassing med den sekken;-)Gratulerer til dere også!!Jeg så det var mange førsteklassinger med den sekken
![]()
Store klasser både på skolen junior har begynt på og den jeg jobber påGratulerer med skolegutt. Vi har og skolegutt i år men han starter ikke før i morgen![]()
Her er visst årets førsteklassekull ny rekord. Hvordan er det ellers i landet? 2008 var visst et veldig frultbart år
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Var vel en spennende dag. Alt gikk bra?
Venter på årets Julegave<3
Så gøy. Morsomt at han er blitt litt me "voksen". Var vel en gang sånn med oss og. En plass må man begynne.Det gikk kjempe bra! han var så fornøyd, føler nesten at han er blitt litt "voksnere" i oppførselen! hehe
Dag 2 er passert og han gleder seg til dag 3![]()
Gratulerer med skolegutt. Vi har og skolegutt i år men han starter ikke før i morgen
Her er visst årets førsteklassekull ny rekord. Hvordan er det ellers i landet? 2008 var visst et veldig frultbart år
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Gratulerer med skolegutt! Her har jeg også en 1.klassing med den sekken;-)
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Så gøy. Morsomt at han er blitt litt me "voksen". Var vel en gang sånn med oss og. En plass må man begynne.
Venter på årets Julegave<3