I dag har vi shoppa

PrinsessaMi

Gift med forumet
vi har kjøpt speilrefleks kamera i dag. så nå gleder vi oss til å ta masse fine julebilder[:D]

Åh, så heldige dere er da snuppa! [:D] Ønsker meg også et sånn flotters kamera, elsker jo å ta bilder! Men ikke råa gett, he he.. Får se hva det kan bli etterhvert[;)] 

Hehe, vi kjøpte jo nytt i sommer også, men det var vanlig digital... tar jo en evighet før bildet blit tatt, og da har snuppa snudd seg allerede... blir nesten sinna av å ta bilder jeg da... Ååå, ska bli morro[:D]

ORIGINAL: tweety78

Åh, så heldige dere er da snuppa! [:D] Ønsker meg også et sånn flotters kamera, elsker jo å ta bilder! Men ikke råa gett, he he.. Får se hva det kan bli etterhvert[;)] 

Sign

Det ønsker jeg meg til jul[:D] Tror muligens mannen har kjøpt det også..gud så jeg gleder meg til å åpne den i morra[;)] Han sa den var kjempe dyr og at jeg kom til å være opptatt med den hele jula, og det er en firkantet eske med noe mellom tungt oppi..hmmm...hehe..[;)]

Har sett så mange her som tar bilder med sånn kamera og de blir så utrolig fine de bildene, det jeg har nå bruker jo en evighet på å ta bilde også må man vente på blitzen[:'(]

ORIGINAL: PrinsessaMi

Hehe, vi kjøpte jo nytt i sommer også, men det var vanlig digital... tar jo en evighet før bildet blit tatt, og da har snuppa snudd seg allerede... blir nesten sinna av å ta bilder jeg da... Ååå, ska bli morro[:D]

Kødder du eller...åh, jeg holder på å klikke her nettopp pga det der![:@] Er så utrolig kjedelig...og ja, blir rimelig varm i pæra av det selv, kan tru det var en smule amper stemning her da julekortbildene skulle tas, he he! Og han her fikk jö så øra flagre stakkar[:D]

Back
Topp