I dag har jeg

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Bygget om barnesengen til babyseng igjen.... ALTFOR tidlig- jeg vet men jeg hadde bare så lyst! Redd opp har jeg også selv om jeg forstår at det nok må gjøes om før jenta kommer. Hadde bare blå laken her, så jeg må ut å kjøpe noen hvite, men drt haster jo ikke akkuratt!

Flere som lider av "nesting" ?

Hihi
Hadde vi hatt et eget barnerom, så hadde jeg nok satt klart ALT.
Men får kose meg med vogna foreløpig ;)
Men i morgen etter OUL skal jeg nok handle inn noe med farge på, så det er mulig jeg koser meg litt til med noe klargjøring :p

Kos deg du :)

Hehe,herlig :) Her står senga oppe ennda etter minstemor :) har strøket himmel tingen,og lagt på nytt strekklaken... Hvilket dynetrekk det blir får vi se etter oul på fredag :) Er så kjekt og lage til,og stelle i stand :)

Ååå, så koselig! Vi bor trangt, så senga blir ikke skrudd sammen med det første. Men jeg gleder meg :)

Åh,koselig da :-) Heg lider også litt av nesting ja,og ordner stadig småting ;-) Skjønner ikke åssen Heg skal klare å vente med en del av tinga!

Lider litt av nesting her også. men har ingen seng enda, så da går det vel fint. Skal bestille vogn etter oul i morgen, siden mannen er så usikker på om det er en eller to der inne.. Hehe.. :) og resten kommer nok fortløpende. Barnerommet er så og si klart ;)

Så herlig da! Synes det er fint å kunne kose seg med det tidlig jeg, når man ennå er i form og opplagt! :-)
Tror man har nok å tenke på når det nærmer seg.
Også blir man jo i godt humør da! :-)

Back
Topp