i dag har jeg..

Emils mamma

Glad i forumet
vært på en tidlig ultralyd, og alt var bra med den lille.. Var helt utrolig å se at hjertet slo på den lille skatten vår[:D][:D]

så bra! Det hørtes hyggelig ut å være på ultralyd...tenkte det selv snart.
Når har du termin??

Ut i fra ultralyde så er det i midten av desember, var litt vanskelig å si akkurat dato.. Skal tilbake på ultralyd 16. mai, så da er det nok lettere å se[:D]

Når har du termin?

[:)] Det hørtes kjempe kjekt ut [:)] Jeg skal om en uke...gleder meg. Jeg har mens termin 3 desember, men er spent på hva legen sier..

Når hadde du selv regnet ut termin?

Åååå så koselig[:)] Jeg skal på ul den 30. april. Gleder meg[:D] Er under 3 uker til!!! De ville ha meg inn så tidlig på sykehuset iom at jeg tok prøverør... SKulle få tett oppfølging, så jeg håper å få se lille nurket mange ganger. [:)]

Fått tidlig ultralyd pga. SA i fjor sommer så jeg skal få tettere oppfølging denne gangen.. Jeg fikk en henvisning til gyn. av legen min.. Måtte ikke betale noe for det[:D]

ORIGINAL: Monica07

[:)] Det hørtes kjempe kjekt ut [:)] Jeg skal om en uke...gleder meg. Jeg har mens termin 3 desember, men er spent på hva legen sier..

Når hadde du selv regnet ut termin?

Hadde regent ut termin ca 5. desember, så ble satt tilbake litt i tid da.. men det gjør ingenting så lenge alt er bra med den lille[:D]

så kjekt, når begynner hjertet på de små å slå er det i uke 5? det er en herlig følelse og se de små i magen.

ORIGINAL: *klar*

Hvorfor skal dere på UL så tidlig!? Jeg vil også det!! Må man bestille og betale slikt selv da eller?

Jeg hadde en sa i februar (så vi ble gravide med en gang) derfor ul så tidlig [:)] gleder meg [:)]

Back
Topp