I dag har jeg...

Hestejenta

Forumet er livet
Vasket vinduer![:D] Og det trengtes virkelig!!![&:] Jeg gikk friskt ut og fjernet alle sprossene først, for så å direkte vaske det første vinduet. Det var da jeg forstod at jeg burde gire ned litt, så da satt jeg meg litt inn her mellom hvert vindu.[;)] Veldig deilig å gjort det, men fy søren, utholdenheten er jo lik null om dagen, er så mye jeg har lyst til å gjøre, men blir så fort sliten, og det er jo veldig dumt å være sliten dersom fødselen skulle sette i gang...[8|] Men jeg kan ikke bare sitte på baken heller![:D]

Åhhh...så flinke Dere er [:D] Har vært flink jeg og...må nok innse at å få gjort ting i dette huset så må man POKKERN meg gjøre det selv...har mast på samboer siden før helga at han måtte ta kjøkkenet...nå er det tirsdag...og jeg må vel bare tenke at dette får jeg gjøre selv...men skal ikke si noe...så får man se hva han sier når han kommer hjem[:D] Men har vaska benkene....satt i oppvaskmaskinen...tatt ut av oppvaskmaskinen...kasta alt av matrester...tømt ut melk som hadde stått litt for lenge...(ehhh...siden 3 mars[:-])gnikka og gnudd på komfyren så den ble hvit igjen...og brent opp en del dritt som lå i tilhengerovnen på kjøkkenet...ahhh...alt dette...litt stolt...vi er flinke vi jenter[:D]

Kan godt få komme å ta mine også. De ser ikke ut![;)]

Så flink du er! Fått tatt noen hybelkaniner idag jeg da[:)]

uff ,jeg burde gjort det jeg å. vasket vinduer. kanskje i morgen,,,, må rydde ute også. deilig med vår følelse.[:D][:D] synd vi ikke har noe særlig energi[:'(][:'(]

Flink du har ært. Bra du tar det rolig da.

Jeg vasket mine for 2 uker siden, men det ser ikke sånn ut etter Ine har vært der med fingrene sine. Også sleiker hun på de og finner papir. For da skal hun vaske. Ikke noe lurt det

ORIGINAL: tipp

Jeg vasket mine for 2 uker siden, men det ser ikke sånn ut etter Ine har vært der med fingrene sine. Også sleiker hun på de og finner papir. For da skal hun vaske. Ikke noe lurt det

He, he så søt hun er da![:D] Nei det har jeg sett at barn og blanke vinduer er en dårlig kombinasjon.[:D]

Vindusvasken tok jeg søndag, så vet at det ikke bare er en lek i disse dager...

Ousj, dere er jammen flinke hele gjengen! Vindusvasken får nok vente til jeg ikke lenger er gravid, til tross for at de ikke ser ut... [:(] Vel, sånn er det bare, noen ting kan ikke prioriteres for tilfellet. Men helgen som var vasket vi leiligheten skikkelig hvert fall! Må jo ha det rent og ryddig hele veien nå, siden man jo aldri vet når storken stikker innom [:D]

ORIGINAL: Hestejenta

ORIGINAL: tipp

He, he så søt hun er da![:D] Nei det har jeg sett at barn og blanke vinduer er en dårlig kombinasjon.[:D]

Ja, veldig dårlig kombinasjon.[:D] Så det er sjeldent jeg vasker de. Men vinduene er jo fine de få timene de er rene[:)]

Back
Topp