I dag har jeg....

Tessy_

Gift med forumet
sydd ferdi mei tai'en min[:-]

Stoesøss og jeg sydde hver vår en good stundd før tulla ble født, men jeg hadde ikke sydd sikringsømmer ferdig før i dag...
Så nå kan den endelig brukes!![:)][:D] Prøvebar i den i sta, og gleder meg til å bruke den!

Så flink du er [:)]

Takk for det[:)]
Var ikke noe vanskelig egentlig, bare tar litt tid[:-]

Gleder meg til å få brukt den skikkelig[;)]

Åh, jeg har skikkelig lyst på en meitai altså! Det virker så kjekt. Har bare ikke fått bestemt meg for om jeg skal sy selv, spesialbestille eller bare kjøpe en tilfeldig.

Btw; Tessy_: Jeg har helt totalt glemt tingene mine hos deg! Herreland, sånn er det når man er ute i praksis på toppen av denne tåka altså. Blir jo helt surrete. Bare send meg en mld om når det passer, så skal jeg få hentet dem! [;)]

Så flink du er da!
Kan du ta et bilde av den å legge inn senere? [:D]

ORIGINAL: Studinen88

Åh, jeg har skikkelig lyst på en meitai altså! Det virker så kjekt. Har bare ikke fått bestemt meg for om jeg skal sy selv, spesialbestille eller bare kjøpe en tilfeldig.

Btw; Tessy_: Jeg har helt totalt glemt tingene mine hos deg! Herreland, sånn er det når man er ute i praksis på toppen av denne tåka altså. Blir jo helt surrete. Bare send meg en mld om når det passer, så skal jeg få hentet dem! [;)]

Passer så å si alltid [:-] Hehe.. Du kan jo bare plinge på når du er i nærheten?

Er superlett å sy! Eneste er at du må ha et stoff som er stabilt nok! [:)] Jeg har brukt en cordfløyelgardin(?) fra kid! [8D] Og litt flisteppe i foringene... [:-] Suuuuper enkelt [8D]

Kan slenge inn et bilde neste gang jeg bruker den... [:-] Kansje senere i dag?...[8D]

Flinkis![:D][:)]

Back
Topp