I dag har jeg vært :)

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
På første svangerskapskontroll! :) I følge menstermin er jeg 12+5 i dag, men i forhold til eggløsning mener jeg at jeg er 11+6 :) gjorde en kjapp ultralyd og alt sto bra til :) reiste på jobb og oppdaget etterhvert at jeg blør. Snakker med en kollega av meg om det, og om å reise hjem. Jeg skal til kontrol hos gyn i morgen så tenkte å vente til i morgen, men neida :) Kolleagen min ringer på føden og hører, så har faktisk vært på enda en kontroll i dag. Jeg blør synlig fra livmorhals, men ingen tegn til blødning i selve livmor. Ble gjort ultralyd også :) målte knøttet til å være 11+5 i dag så forholder meg foreløpig til den terminen jeg hele tiden har forholdt meg til :) får ikke jobbe når jeg blør. Har fri i morgen så d var jo litt heldig :) skal levere sykmelding for nattevakter i morgen så får snakke litt med sjefen om det da. Er veldig usikker på om jeg skulle ha sykmeldt meg mer i forhold til blødningene og at de kommer såpass uprovosert.

Kjedlig nok har jeg ingen bilder å vise :/

For det første, så herlig å få kikke på lillegullet og få bekreftet st alt stod bra til. Ekkelt at du skulle blø, men da var det veldig betryggende å kunne få ta en ekstra kikk vil jeg tro ;-)

Tror jeg ville ha sett an litt hvordan det evt blir fremover før jeg evt ville ha vurdert sykemelding. Men DU må gjøre det som føles riktig for DIN del. Du kjenner kroppen din best, og ikke minst kommer det en del an på hva du jobber med.. For min del jobber jeg på kontor, det blir noe annet ift feks en sykepleier.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble faktisk sykmeldt ut måneden! Litt lenge etter min mening, men får vel bare høre etter :) ikke noe mer blod nå i allefall :)
Da kan du ta det rolig, og det er jo bra. Godt når legene bestemmer, for da slipper du å ha noe dårlig samvittighet for jobben. I hvertfall anbefaler jeg deg å ikke tenke på jobb og alt som skulle vært gjort.
Så bra at du ikke blør mer! :)

Back
Topp