I dag har jeg vært med på noe helt spesielt...

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har vært med på en fødsel, det var veldig rart å sitte der med mage selv å tenke at om ca seks uker er det min tur... Men jeg føler med alle mannfolka som er med på fødsler. Har aldri noen gang følt meg så lammet før.. Bare det å stå å se på slike smerter, men for en fantastisk opplevelse å se en vakker skapning komme ut til oss. Dette skremte meg iallefall ikke, jeg gleder meg til det er min tur:)

Ååå, så heldig du er =)

Det er virkelig noe jeg har lyst til å være med på altså, tenk for en flott opplevelse :D

så heldig du har vært
lykke til ,nå er det ikke lenge til at du holder en litten en selv i armene

Hvem sin fødsel var det? Venninne eller familie eller noe sånt?

Jeg kunne også godt ha tenkt meg å være med på en fødsel. :)

~Mummimamma~ skrev:
Ååå, så heldig du er =)

Det er virkelig noe jeg har lyst til å være med på altså, tenk for en flott opplevelse :D

Det er en virkerlig fantastisk opplevelse, men alikevel følte jeg at jeg ikke strakk til:) Følte meg helt hjelpesløs når jeg ikke kunne fikse smertene. Så det fine med dette er jo at jeg forhåpentligvis har dette i bakhodet når det er min tur. Kanskje jeg kan prøve å dele litt mer med min kjære:)

Det er veldig spesielt å få dele en slik opplevelse med noen andre, det er et privat øyeblikk som du er priviligert nok til å få ha vært med på...
Har selv vært med på over 300 fødsler og alle har vært like spesielle :)

Å så gøy. Jeg var med når min svigerinne fødte. Det var veldig spesielt og ga meg ennda mer lyst til å bli jordmor

toneany skrev:

Det var en vennine, dette var ikke helt planen:) Vi skulle spise lunsj, men endte opp på sykehuset i steden:p Hennes kjære rakk desverre ikke frem. Så prøvde alt jeg kunne å være den støtten hun trengte og samtidig oppdatere hennes kjære:)

søteste skrev:

toneany skrev:

Det var en vennine, dette var ikke helt planen:) Vi skulle spise lunsj, men endte opp på sykehuset i steden:p Hennes kjære rakk desverre ikke frem. Så prøvde alt jeg kunne å være den støtten hun trengte og samtidig oppdatere hennes kjære:)

Så bra at du hadde mulighet til å være der for henne da. :)

Godt å høre at du ikke blir skremt og jeg kan tenke meg at det er veldig spesielt å bare stå på sidelinjen. Heldig du som har fått være med :)

~Mummimamma~ skrev:
Ååå, så heldig du er =)

så heldig du er!

Back
Topp