i dag har jeg shoppet :)

connie83

Forumet er livet
til Liam [:D][:D][:D] handlet en del tøy til han,... 10 bodyr,6 bukser,en tynn heldress,tynnluer,klorevoter,sokker,gulpekluter,sengesett som er såååå nydelig,lyseblått med spøkelser på,kjøpt både til vogn og seng og samme i babyteppe [:D][:D] så nå har han egentlig nok tøy til han ankommer verden, aner jo ikke hvor stor han vil være og hvor varmt det er... så reste får vi handle når han ankommer verden[:D][:D][:D] i dag gikk det virkelig opp for meg at jeg skal ha en liten bebi igjen herregud jeg gleder meg [:D][:D][:D][:D]

Moro med shopping! [:D]

så gøy[:D][:D][:D]

blir enda mer gøy å se allt dette på liam[:D][:D]

Så morro[:D]  Hihi Vi var på shopping til Dennis Chrisander i går og jeg endte også opp med det segesettet og teppet[8D] Det er fra Princess ikke sant? Kjempe fint ihvertfall.
Nå er det ikke lenge til vi får guttene våre [:D]

ORIGINAL: Katrineisabell

Så morro[:D]  Hihi Vi var på shopping til Dennis Chrisander i går og jeg endte også opp med det segesettet og teppet[8D] Det er fra Princess ikke sant? Kjempe fint ihvertfall.

ja fra princess også fikk jeg 30% på alt for de skulle ha natt åpent i dag [:D][:D][:D][:D] ¨nå går det fort til vi har gulla våres ja [:D][:D]

ORIGINAL: connie83

ORIGINAL: Katrineisabell

ja fra princess også fikk jeg 30% på alt for de skulle ha natt åpent i dag [:D][:D][:D][:D] ¨nå går det fort til vi har gulla våres ja [:D][:D]

Oi så utrolig bra da[:D] Hihi Jeg skal på nattåpent på Jessheim med en venninne i dag så håper på og gjøre noen kupp der også[8D]  ja fy søren.Hihi Jeg henger jo et stykke etter deg nå da,pga nye terminen min men jeg håper han kommer på menstermin altså[:D]

Back
Topp