Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her fullammer jeg til 6 mnd om melka holder mål Da blir det å gi smaksprøver mens vi fortsetter amming frem til hun er max 2 år. Øker på med fast føde etter anbefalingene i boka fra helsestasjonen.
Her blir det å gi vanlig mat - slik som familien spiser når det skal introduseres mat. Grøt lager jeg også selv av hirse i starten. Gjorde det slik med storebror også så føler vi kan skippe pulvergrøtene og ferdigmaten denne gangen også. Kommer langt med en stavmikser og ved å kutte saltet i den rene maten familien spiser. Heller tilsette på middagstallerkenene våre eller i maten etter at det er tatt av til babymat.
Dere som introduserer mat på kvelden, er det innafor nå? Mener at det skulle gjøres på dagtid... (ammetåke og noen år siden sist her men drister meg til å spørre da jeg mener det var slik i 2013)
Min plan er å fullamme til hvertfall 5 mnd, det har jeg gjort med de andre to. Kanskje litt lenger... dette er om han legger på seg fint og sover greit på natta da. Det gjør han nå, så får vi se om det fortsetter slik. Har ikke noe hast foreløpig å starte med fast føde, men gjør det om det trengs![]()