I dag fikk *stolt*

slanker

Glad i forumet
Lillemor brødskive til kvelds og ho elska det fra første tugge. tok bilder og ho var i strålende humør også[:D]

Men hvordan skal jeg få i ho nan, ho lika det rett og slett ikke, har prøvd fra flaske, tutkopp og vanlig glass.
Nesten alt kommer ut igjen. og jeg begynner å bli fri selv, så hvor mye nan gir dere i løpetav ett døgn?
Vann liker ho kjempegodt, og drikker veldig godt av ei imsdagflaske[:D], men ikke nan[:(]

Tips????

ikke sikker hu like nan..prøv et annet merke

ORIGINAL: sicret

ikke sikker hu like nan..prøv et annet merke

det tenkte jeg også.. har du prøvd med litt malt oppi forresten?

Har prøvd med malt og svisker i. men ho nekter. har hatt det varm og lunka, men ikke f....[&:]

Men..hvorfor gi Nan nå? (Har du alltid gitt mme eller har du ammet?)

ORIGINAL: ruger

Har prøvd med malt og svisker i. men ho nekter. har hatt det varm og lunka, men ikke f....[&:]

jeg MÅ gi det kaldt, er det litt lunk så slår han seg helt vrang..! det er ikke kjøleskap kaldt da, men romtemperert[:)]

Hmm, hvorfor NAN? Her spiste han ikke NAN. Fikk helt matvegring.... så snakket jeg med søstra mi og hu sa det at noen babyser synes den smaker vondt, så da prøvde vi Hipp..... ja og den suger han i seg som bare det. Fortsatt.... :)
Så om babysen din ikke liker NAN, prøv et annet merke. Liker den ikke lunka, prøv litt kaldere...

Malt funka her å ha i (men har det bare i til kveldsmåltidet). Sviskesaft likte ikke han her, så det bare kuttet jeg ut igjen....

Må bare prøve det fram, så finner du nok ut av det. (Blir litt dyrt, for er jo ikke billige de mme pakkene. Kanskje du kjenner noen som har barn i samme alder og dere kann byttelåne litt mme... det gjorde jeg... [:D]

Back
Topp