I dag er vel

Venta kjempe lenge.. er ikke lenge til vi alle er halv-veis :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja tenk det :O Synes tiden hår kjempesakte men egentlig er vi jo kommet veldig langt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja tenk det :O Synes tiden hår kjempesakte men egentlig er vi jo kommet veldig langt :)

Tia går veldig sakte, men er glad for alle ukene som vi har kommet :-)

Oi, ja det stemmer vel! Så gøy at vi har kommet så langt:)

Tia går veldig sakte, men er glad for alle ukene som vi har kommet :-)

Hehe ja :) søstra mi sa i går " er du allerede kommet sååå langt?" Hehe. Føles jo annerledes for alle andre da men er jo ganske langt egentlig

Hehe ja :) søstra mi sa i går " er du allerede kommet sååå langt?" Hehe. Føles jo annerledes for alle andre da men er jo ganske langt egentlig

Vi venter jo på så mye. Høre hjertelyd, ul, bevegelse som vi kjenner, bevegelse som mannen/ ungene kan kjenne og alt dette skulle helst ha skjedd i går :-)

Vi venter jo på så mye. Høre hjertelyd, ul, bevegelse som vi kjenner, bevegelse som mannen/ ungene kan kjenne og alt dette skulle helst ha skjedd i går :-)

Ja.. Skulle ønske ting kunne komme litt fortere :P

Hurraa, Gratulerer til alle sammen :D nå som formen sakte men sikkert blir bedre, går tida enda fortere :D

Jeg følger etter i morgen! :)
Veldig glad.

Hurra for alle. Og ja, tiden går sakte. . Men synes tiden går litt fortere nå som jeg er over uke 12 :) Slapper litt mer av.

Hurra for alle. Og ja, tiden går sakte. . Men synes tiden går litt fortere nå som jeg er over uke 12 :) Slapper litt mer av.
Det er sant! Går faktisk bittelitt raskere nå :)

Back
Topp