I dag er termindatoen.

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
I dag er termindatoen til den lille som aldri kom. Som ikke vokste lenger enn til uke 6. Selv om jeg er utrolig lykkelig og takknemlig for lillesøster i magen som nå er 22 uker på vei, så stakk det litt i hjertet å se datoen i dag. Lillesøster - du er så ønsket og så varmt velkommen til oss, vi elsker deg allerede <3

Sånne dager er tunge og jeg skulle ønske jeg kunne si at de går i glemmeboka, men de gjør sjelden det </3

Du har heldigvis en i magen som ligger å koser seg og venter på å se dagens lys <3

stor klem til deg <3

Skjønner hva du mener. Passerte en slik dag for to måneder siden. Syns det er rart å tenke på at nummer to skulle vært her allerede, spesielt siden jeg er "sist" i køen. Kjenner så mange som er gravide, og alle skal ha før meg. Jeg var jo egentlig først...

Hadde også en slik dag denne måneden, og det var litt spesielt ja. Hadde nok vært værre om jeg ikke hadde en i magen nå!

Føyer meg i rekken med termindatoer som aldri ble noe av. Hadde både 10 mars, 1 juli og en til 14 november som kommer. Men har faktisk ikke tenkt så veldig mye på de. Hadde nok vært mye værre om jeg ikke hadde en liten en i magen nå.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Klem til deg, vet akkurat hvordan det føles!

Hadde nok vært utrolig tungt, hadde det ikke vært for lille som nå er på veg. Føler med alle som dessverre har slike datoer i minnet. Nye spirer leger mange sår :)

Føler med deg, og kos deg med spiren;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Uff, jeg er heldig og har ingen sånne, så jeg vet ikke hvordan det må være! Men heldigvis så venter du en flott og frisk jentebaby du aldri ville vært foruten, og det hjelper jo på..:)

Sent from my iPad using BV Forum

Klem til deg, godt det går bedre med lillesøster <3

Back
Topp