I dag er jeg kvalm

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sitter på jobb... Har spyet i halsen... Er kjempe dårlig. 5+1, da var det slutt på de gode dagene. Er vell bare å stålsette seg.
Kryper nok til korset i dag og forteller sjefen... Mulig jeg må gå hjem :(

Så trasig :( utrolig kjedelig å ha det sånn! Håper du slipper å være mye kvalm :)

Å så tidlig :( Håpe du slippe det lenge.
Bare husk å vær nøye på mange små måltider vær dag. Ha alltid nøtter/kjeks eller annet klart så blir det ikke mer kvalme en nødvendig. (Viss du klarer mat da).
Jeg var kjempe kvalm me ho første men ingenting me han andre. Rart det der. Masse god bedring :)

Huff da:( jeg har vært kvalm ei uke, men funnet en fin flyt på det! Når jeg kjenner jeg begynner å bli uggen så tar jeg en ritz kjeks! Litt salt og søtt på samme tid, og det hjelper!:)

Drakk en kopp te, og det hjalp litt... Sist ble jeg sykemeldt i uke 6 og innlagt første gang i uke 8.... :(

5+5 her og har omtrent samme følelsen. Men så går det liksom over. Prøver og spise litt når jeg blir kvalm,men ikke alltid det hjelper. Ble kjempedårlig i uke 6 med hun eldste og hadde ingen kvalme med hun yngste.. Men da fikk jeg en dundrende hodepine fra uke 16 og til ca 3 uker før termin spent på formen denne gangen..

Å så tidlig :( Håpe du slippe det lenge.
Bare husk å vær nøye på mange små måltider vær dag. Ha alltid nøtter/kjeks eller annet klart så blir det ikke mer kvalme en nødvendig. (Viss du klarer mat da).
Jeg var kjempe kvalm me ho første men ingenting me han andre. Rart det der. Masse god bedring :)

De sier jo formen ibegynnelsen indikerer kjønn.. xsmile8 Kvalm=jente Ingen kvalme=gutt
Stemmer her i hvert fall....gjenstår jo å se med denne mageboeren da;)

De sier jo formen ibegynnelsen indikerer kjønn.. xsmile8 Kvalm=jente Ingen kvalme=gutt
Stemmer her i hvert fall....gjenstår jo å se med denne mageboeren da;)

Hadde hyperremisses sist svangerskap og fikk en gutt ;)

I dag kom den til meg også. Var skikkelig kvalm et par timer midt på dagen, men så ga det seg. Er vel bare forsmaken dette!!

Har vært kvalm siden lørdag, døgnet rundt, og er bare 4+1 i dag :(
Håper ikke det blir enda verre...

Usj, jeg har også fått det nå.. De tre siste morgenene har det føltes ut som jeg har våknet opp etter tidenes fylleslag. Dere som sa at jeg ikke skulle klage over manglende symptomer hadde rett!;)

I dag gikk morgen kvalmen over til kvalm hele dagen! Pyton....

Er kvalm av og på hele dagen...

Idag er jeg skikkelig kvalm! Og litt svimmel av og på :(:( Ikke noe gøøy

Og nå har jeg blitt kvalm også :( kjente litt på småkvalme i går ettermiddag. Men nå har jeg bare lagt meg langflat i sengen med en ritzpakke her :p har vært våken siden 9-tiden, men det var først da jeg sto opp og var godt i gang med husarbeid at kvalmen kom snikende. Flere som har det sånn?

Tror jeg kunne ha sovet hele dagen.. Blir kvalm når jeg er sulten og kvalm når jeg har spist :(

Vært på jobb fra 8-12 i dag, så dro jeg på treninga for å kopiere noen lister:) Nå føler jeg at jeg kunne sovet resten av dagen og helt til i morgen tidlig. Utslitt og syyykt kvalm :(

Back
Topp