3 mnd igjen til termin juhuuuu
Regner med hun dukker opp litt før ellers så blir det nok senest den 5 januar pga ks. åååååååå om jeg gleder meg
Skal inn til ks samtale i morgen så spent på hva de sier 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 mnd igjen til termin juhuuuuRegner med hun dukker opp litt før ellers så blir det nok senest den 5 januar pga ks. åååååååå om jeg gleder meg
Skal inn til ks samtale i morgen så spent på hva de sier
![]()
Så heldig du er som fikk time så tidli. Jeg å vil ha dato snart :/ buhuu..
Va kom dere fram til? Når blir det KS?![]()
Ja det gikk kjempefort, jm sendte søknaden for bare fire uker sidenFikk ikke dato i går, men legen sendte søknad om 2 januar
men kan hende jeg må vente til over helga og da havner jeg på ul-termin
Venter spent på innkallelsen nå kan du si.....
Var den samtalen jeg var på men dato blir ikke fastsatt på den timen, hvertfall ikke på ahus. Legen la inn føringer på 2 januar, men han sa jeg ikke måtte bli overrasket om jeg måtte gå til over helga. Regner med jeg har brevet med dato her i løpet av uka... de pleier å være kjappeÅja trodde du var inn på KS samtale på sykehuset jeg. Er den timen jeg går å venter på ogsåer syyyykt spent på å få fastsatt datoen så jeg VET når jeg får babyen min
![]()
Var den samtalen jeg var på men dato blir ikke fastsatt på den timen, hvertfall ikke på ahus. Legen la inn føringer på 2 januar, men han sa jeg ikke måtte bli overrasket om jeg måtte gå til over helga. Regner med jeg har brevet med dato her i løpet av uka... de pleier å være kjappe![]()