I dag er det...

Sanrt tre

Elsker forumet
Håper dere ikke forventer dere noe veldig spennende nå[:D]

Men i dag er det altså akkurat fire måneder til termin og tre uker til 3d ultralyd!!!
Kunne sagt at tiden går fort, men det ville være å lyve.... Synes hver dag snegler seg avgårde jeg...

Hehe.. Jeg forventa meg noe kjempespennende!! Litt skuffa kjenner jeg, men er jo glad på dine vegne for at du har 3D'en å glede deg til da! [:)]

Jeg er jo langt over de fire-måneders greia, er jo snart bare tre måneder til min termin.. IIIIIIIIk!
Tida GÅR fort..

Så du følte du måtte få de fire månedene til å virke enda lenger? siden jeg skuffa deg med mitt kjedelige innlegg???[;)]
Misunner deg som er kommet så langt... Men du ser det, at fra uke 36 skal jeg bruke hele min energi fra morgen til kveld på å sette fødselen i gang! Så skal vi se hvem som føder først!!! Så det så!!!![:D]

Ja. var det jeg tenkte, at jeg bare måtte gni det litt inn.. Hihi.. Men skal se jeg føder 14 dager for seint, og du 14 dager for tidlig, og så plutselig er du foran meg gitt.. Hehe.. [:D][:D]

Du, tenk på de lykkelige nygraverte som bare er 6-7-8 uker på vei, DA er ikke fire måneder igjen lenge altså!! [:D]

Ja, du vet aldri hva som kan skje! Er veldig redd for å gå to uker over tiden, så derfor jeg allerede nå sparer energi til kjerringrådtingene! Har forberedt mannen på at det blir sex morgen, middag og kveld! Skulle ikke være vanskelig han! Men det sier han nå, får se hvordan det blir når jeg er stor som et fjell og puster og peser som en hval!

Du har forresten rett i det med de nygraverte! Er jo godt å ha kommet så langt som vi har da! Tross alt... Og sommeren pleier jo å fyke avgårde[;)]

eg har snart 4mnd igjen.. deilig...hehe...men tia går seeeeint syns eg... ahhhhhh blir gal

ORIGINAL: *Ly*

Om 2 dager er det 4 mnd til min termin, weeee.
Tenk da har jeg vært gravid i 5 mnd.

Pijah har jo vært gravid et halvt år i morra, iflg tickeren.

HJÆLP!!!

Måtte du si det??? Plutselig innså jeg at det bare er tre måneder til jeg har flere enn meg selv å ta hensyn til til en hver tid.. iiiihh! [:)][:D][:D]

Men DU som jeg gleder meg!!!

jeg syntes tia har lpøt av gårde jeg, klarer snart ikke følge med.

ja og eg så har såååå mye å gjøre .... hehe

Heldige dere som synes tida går fort! Hva er det dere har å gjøre da? Noen tips?
Her er alle de store tingene bestilt, har kjøpt inn litt klær og strikker for fullt, så tror det blir nok av det også... Barnerommet skal males da, men må vente til pappa har vært å hentet gjestesenga som står der nå... Dessuten tar det jo ikke mer enn ei helg å lage rommet ferdig...
Så tips til noe annet som kan få tiden til å gå?

Jeg syntes liksom at tida går både fort og tregt... Nå er babyen inne i magen 5,5 måneder alt.... men samtidig så syntes jeg det er lenge til fødselen.... Jeg har ingen gode råd for å få tida til å gå fortere. Jeg prøver å kose meg hver dag, glede meg over spark og å gjøre barnerommet klart. Akkurat nå for tida holder jeg på å hekle et vognteppe[:)] Det er veldig koselig[:)] Da tenker jeg mye på hvordan tida fremover kommer til å bli. Hvordan det blir å få ansvaret for et lite barn. Og hvor koselig det skal få noen å stelle for[:)] Så gleder jeg meg veldig til å se hvem hun ligner på da!!! Jeg kjenner også at jeg har begynt å bekymre meg litt for om alt er som det skal - om hun er frisk og rask når hun kommer ut til oss...

Kjenner til det med å bekymre seg ja... Noen ganger begynner jeg å tenke på hvor lett det er at noe skjer. At jeg skal klemme han i bildøra, glemme å lukke trappegrinda, ikke passe på ovnen eller komfyren osv.... Får panikk av å tenke på det. Vet jo hvor lite en sånn liten kropp tåler....

Back
Topp