I dag er det

Lille Snodig

Glad i forumet
4 år siden min første fødsel startet og jeg skjønte ikke engang at det var noe pågang. Langt mindre at jeg burde ringt føden.
Hadde regelsmessige mensmurringer, men "problemet" var at de ikke gjorde vondt, jeg trodde det skulle være slik. Men så viste det seg jo at det var premature rier.

Oi..Skjønte i går at du hadde mista eit barn. Blei han født for tidlig? Det som var grunnen?

ORIGINAL: Lille Snodig

4 år siden min første fødsel startet og jeg skjønte ikke engang at det var noe pågang. Langt mindre at jeg burde ringt føden.
Hadde regelsmessige mensmurringer, men "problemet" var at de ikke gjorde vondt, jeg trodde det skulle være slik. Men så viste det seg jo at det var premature rier.

Off og off...ikke betryggende å lese..slik jeg har det nå. Og når jeg snakket med de på føden sa de bare" ytterst få har "lite" smerter når de har veer" Da sa jeg at mine ble målt som kraftige på tirsdag uten at de var vondeog at jeg ble litt nervøs av det....men det skulle jeg ikke tenke så mye på [8|]sitter jo her med mensmurringer delux, men ingen vonde rier

ORIGINAL: Kokle

Oi..Skjønte i går at du hadde mista eit barn. Blei han født for tidlig? Det som var grunnen?

Han ble født for tidlig ja. Vi valgte å la han slippe da det viste seg at han hadde hjerneblødning grad 4 som også var i ventrikkelsystemet hans. Med en så stor skade ville han aldri kunne klart å spise selv engang, han ville ligget i en seng hele livet sitt. Og det kaller ikke vi liv. Vi fikk ha ham i 6 dager og koste oss med det. Selvfølgelig var det vondt og vi var redde for at folk skulle dømme oss og tro at vi ikke ville ha ham fordi han var syk. Men vi har aldri møtt på mennesker som har ment det, heller motsatt. Legene mente også at vi tok et meget godt valg for Jardar, og husker vi fikk ros for at vi tenkte så klart under hele prosessen

Uff så utrolig trist å høre =( Men jeg synes også at dere tok det rette valget...
Blir skikkelig lei meg på deres vegner =( håper det går bra med dere, og masse lykke til videre.

En stor holdfastklem sendes til dere i Eventyrskogen.
[:)]

Det må ha vært et tøft valg !! Men det høres virkelig ut som dere tok det riktige valget !!

huff må ha vært et forferdelig valg og ta, men jeg tror nok jeg ville valgt det samme selv, for som du selv sier, så er det jo ikke noe Liv når man er så hjelpesløs og syk, og barna sine ønsker man jo kun det beste selv om det betyr og slippe dem vil jeg inbille meg ( nå har jeg Aldri opplevd det samme, dette er kun tanker jeg har om det nå i klar sinnstilstand, er nok vanskelig og vite reaksjonene sine når man står midt oppi det ) Uansett synes jeg dere virker utrolig sterke, og sender også masse Gode holdefastklemmer til eventyrskogen

uff, så trist...[:(]
Dere tok et godt valg ja, alle fortjener å kunne leve livet sitt, han hadde aldri kunnet det med en sånn skade[&o]

Hvor langt på vei var du da det skjedde?

Jeg synes dere er kjempesterke som har kommet så godt ut av en sånn opplevelse![:)]
Og nå kommer snart Heljar også[;)]

Huff, så trist å lese! :( Synes også dere tok det rette valget, men må ha vært utrolig hardt å ta det! Dere er sterke!

ORIGINAL: Camissa

Uff så utrolig trist å høre =( Men jeg synes også at dere tok det rette valget...
Blir skikkelig lei meg på deres vegner =( håper det går bra med dere, og masse lykke til videre.

:)

Det må ha vært en tøff avgjørelse, men det høres helt klart ut som at han hadde det best med å få slippe..når ting blir så kritisk! En så massiv hjerneskade ville ikke gitt han et verdig liv..utifra det jeg kan forstå da! Godt dere har ei skikkelig godjente som sikkert gir dere masse glede i livet, og snart kommer det et lite mirakel til! Lykke til!!

Sterke menssmerter kan jo være rier da, Bea!! De oppleves jo sånn i starte..uansett...spørsmålet er om de er regelmessige..tar dere tiden??

ORIGINAL: *mio*

Sender en good klem!

Tenk å miste den lille babyen sin.. Må ha vert ufattelig tøft. Støtter avgjørelsen fullt ut, hadde gjort det samme. Ville aldri ha ønska at jenta mi skulle ha eit sånt liv.

Back
Topp