I dag er det FREDAG DEN 13

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Og hva er planene deres da snupper...?[:)]¨

Her får jeg besøk av ei venninne med to av ungene hennes...Har mine hjemme...*grøssoggru*

Vi skal bake boller og spise pølser tenkte jeg...Kose oss ordentlig...Gleder meg...Gruer meg til å rulle ut bollene da...[:-] Aldri vært flink med det...[8D]

Så blir det homemade lasagne til dinner i dag, med loff...[8D]

Så nå skal jeg kle på bøllefrøet (Mathilda) og kjøre ned til butikken og handle inn litt breakfast...[:D] Må kjøpe to loff for Casper er veldig glad i loff...Når jeg tenker etter; utrolig at han ikke har blitt tjukkere enn det han er (han er ikke tjukk altså[8D]), han kan spise loff gjennom heeeeeele dagen...Værre enn morra si...[:-][8D]

Høres ut som en flott dag dere får[:D] Kos dere!![:)]

Siste dag som dagmamma i dag, han kommer vel snart...så da skal vi bake pizza boller, bake brød og kose oss[:)] 

Skal også fortelle kommende oldeforeldre om nurket i magen![:)] Også vennindene mine( henger litt etter[8D]) Ellers skal vi bare slappe av resten av kvelden!

Hørtes ut som en skikkelig kosedag [:)] *littmisunneligpålasanjeogloff* [;)]

Jeg og snuppa skal være hjemme og pakka koffertene, reiser til Spania i natt [:D]
I ettermiddag skal vi på besøk i bhg hun skal begynne i.... [:)]
Så skal vi mest sannsynlig på fotballkamp med tangerudbakken-gjengen [:D] Blir litt kult å se dem i virkeligheten, di er jo så hærlige [;)] Hehe....

Her går det i skruing av Ikea møbler....eller dvs min samboer skrur [;)] jeg sitter på sofaen å ser på....hehe...
Og så har vi vært å sett på ny sofa. Så den skal vi mest sannsynlig hente i dag også. Nesten ny leilighet jo. Kjempe deilig. Har kjøpt masse baby ting også, men det skal få ligge å flatpakker frem til det nærmer seg fødsel.

Uhellet har allerede vært ute for meg... Arrrgghh!!!! var hjemme hos søstera mi som er på ferie, for å mate kattene deres. De skal komme hjem igjen i natt. Og så bor de i 2.etg på et hus, og døra inn til leil deres har smekklås. Så smart og fornøyd med meg selv legger jeg igjen nøklene inne, så de skal slippe å stresse med å komme og hente nøklene sine. Så kommer jeg ut til bilen og finner ut at jeg har glemt veska mi inne i gangen, med mobil og lommebok... Er det mulig?!!!!!

idag får vi besøk av foreldrene til sambo. skal feire en litt sen 2årsdag til Emma på lørdag..
er Renadagene, så her er det karuseller og boder i sentrum. stas[8D]

Jeg har vært hos jordmor i dag, og fikk høre ett lite kraftig hjertet som slo 148 slag pr min
Helt fantstisk deilig å høre [:)][:)][:)]

I dag har jeg vært en tur på jobb. Og så er det en litt trist dag. Fredag den 13. for 6 år siden døde nemlig mormoren min[:(] 

Nå har jeg rydda litt her hjemme og venter på snuppa og mannen skal komme hjem. Blir nok meksikansk gryterett til middag i dag[:)]

Skummelt.. fredag den 13, og jeg er 13 uker på vei..

Ikke lagt noe merke til at det er fredag den 13 da..

da ville jeg heller trodd at hele sommeren min var fredag den 13 :p

huff....ingenting har gått min vei i dag, så tror jeg er et "offer" for Fredag den 13!!! hver eneste gang det er fredag den 13, så er jeg alltid uheldig...[:'(][>:][X(][&o][:o][:(][&:]

tror jeg var for tidlig til å juble jeg...

nå klarte jeg å merke den..

ikke begynn med 'fornuftige' samtaler på fredag den 13. det var visst bare dum idé.

går og legger meg jeg.. [>:]

Idag har jeg og Madelen (jentungen min) vært alene hjemme.
Samboer dro på jobb i morges og er ikke hjemme igjen før i morgen tidlig (har døgnvakt).

Klokken 12:00 dro vi ut på shoppingrunde[:)]
Madelen fikk sine første par støvler, samt 2 bandanas/siklesmekker (rosa & lilla)[:)]
Kjøpte også ei ny badetruse til henne, da vi skal på badeland i morgen tidlig sammen med svigerbror & svigerinnen min og deres småbarn[:D]
Etter shoppingen både på Barnas Hus og Eurospar dagligvareforretning, dro vi innom jobben min og klarte å bytte vekk den ene vakten min som jeg hadde den dagen Madelen skal ha sin første dag i barnehagen[:D]

Når vi kom hjem igjen, var det tid for middag - vi spiste "nesten" det samme som dere, *MaCa* - bare Moussaka med salat som tilbehør.
Etterpå var vi ute å lekte i sandkassen i nesten 1 time før vi gikk inn igjen.
Så fikk Madelen et kveldsbad før kveldsmaten, og nå sover hun bare såå godt[:)][:)]

Eneste negative idag, var at Madelen var litt grinete hver gang vi satte oss i bilen for å kjørte mellom stedene vi skulle innom. Hun fikk nemlig ikke ettermiddagshvilen sin idag. (Den skulle hun egentlig ha kl.14.00, men vi var ikke hjemme før litt over 16.00, så da var det forsent for den).

Som avslutning for denne kvelden, skal jeg se en dramakomedie på svt1 nå kl.22:00. Filmen heter Jersey Girl med Ben Affleck, Liv Tyler og Jennifer Lopez.

Kos dere[:)][:)]

ORIGINAL: The Hippo Queen

Jeg har vært på ul og sett min sprellende reke og nå er vi reist på hytta[:D]

Åww Gratulerer[:D][:D] Kos dere masse på hytta![;)]

Back
Topp