I dag er det dagen ..

KathMor

Forumet er livet
... for min første ordinære UL... Himmel så gira man kan bli over disse ULéne altså, dem blir lissom høypunkter rett og slett [:D]
11.20 norsk tid er den min tur, og det er jo ikke såååå lenge til heller [:D]

Kos deg :) herlig å få se de. Jeg får se min på tirsdag håper jeg! *lykke*

So moro da, Masse lykke til!

heldiggris [:D] [:D] Har ikke fått innkalling engang.... Håper jeg kommer inn rett over påske.... [:)]

Lykke til [:D]

Jeg skal på min første tidlige UL i dag. Gleder meg og håper det er et bankende hjerte der.

ORIGINAL: KathMor

... for min første ordinære UL... Himmel så gira man kan bli over disse ULéne altså, dem blir lissom høypunkter rett og slett [:D]

Har du fått ordinær UL såå tidlig? Heldiggris!![:D]
Jeg må vente helt til 8.april...

Kos deg masse på ultralyd Kathmor [;)]

ORIGINAL: Ulvemamma

heldiggris [:D] [:D] Har ikke fått innkalling engang.... Håper jeg kommer inn rett over påske.... [:)]

samme her [:)]

kos deg masse på ul [:D]

sitter hjemme med halsbetennelse og venter på oppdatering :)

ORIGINAL: Mommy86

Har du fått ordinær UL såå tidlig? Heldiggris!![:D]
Jeg må vente helt til 8.april...

Bor i England og her er det 2 ordinære Ul, en rundt uke 12 hvor dem sjekker trisomi, downs og brokk, og en rundt uke 22 hvor dem sjekker "alt det andre" for å si det dumt, veldig fornøyd med det ja![:D][:)] Eneste er at det er litt lenge til vi får vite kjønn da , det blir ikke før den rundt uke 20 (må ha da, reiser hjem til noge i uke 21) [8|]

Lykke til. Håper du får lang tid i dag da. [:)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Lykke til. Håper du får lang tid i dag da. [:)]

Jeg og [&:] Hadde vært litt gøyere enn de 7-8 sekundene sist [8D] Nei nå skal dem jo sjekke så mye, så satser på jeg får se mini noen minutter ja [:D]

Jeg tror faktisk at det er slik i ganske mange Europeiske land bortsett fra Norge, at man har 2 UL en tidlig og en senere!
tror det er relativt godt diskutert her også om man skal ha det!

ORIGINAL: Maja81

Jeg tror faktisk at det er slik i ganske mange Europeiske land bortsett fra Norge, at man har 2 UL en tidlig og en senere!

Tror jeg og, uten å si det sikkert, men at det er vanlig i flere land med to ordinære UL [:)] Jeg synes det er kjempemessig jeg da! Noen ting er jo bedre å få vite i uke 12, istedet for å få det oppdaget i uke 17 - 19...

Tror jeg og, uten å si det sikkert, men at det er vanlig i flere land med to ordinære UL [:)] Jeg synes det er kjempemessig jeg da! Noen ting er jo bedre å få vite i uke 12, istedet for å få det oppdaget i uke 17 - 19...

Ja veldig!!!!!!!!!!!

hjemme snart ???

So moro da, Masse lykke til!

Back
Topp