BIBBI3 Forumet er livet 24 Aug 2006 #1 Min kjære lillegutt, som tiden flyr, du vokser og sprudler foran øynene mine... "E så gla ti d lille venn" Gratulerer med 3 mndsdagen!!!!! Kos fra mamma
Min kjære lillegutt, som tiden flyr, du vokser og sprudler foran øynene mine... "E så gla ti d lille venn" Gratulerer med 3 mndsdagen!!!!! Kos fra mamma
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 24 Aug 2006 #2 Gratulerer med 3 mnd dagen... begynner å bli stor gutt[:D] klem Tuva og Lisbeth
tingeling1 Forumet er livet 24 Aug 2006 #3 Gratulerer med 3 mnd dagen lille Benjamin!!! Du har blitt en så stor og fin gutt!
tina.. Gift med forumet 24 Aug 2006 #5 grattis grattis benjamin[:D][:)] kjempenydelig gutt du er[;)] hilsen marcus og tina.
K@trine Gift med forumet 24 Aug 2006 #9 Gratulerer Benjamin [:)] - du er akkurat en mnd eldre enn meg... jeg er nemlig to mnd i dag!!! Klem fra Edvard[;)]
Gratulerer Benjamin [:)] - du er akkurat en mnd eldre enn meg... jeg er nemlig to mnd i dag!!! Klem fra Edvard[;)]
BIBBI3 Forumet er livet 24 Aug 2006 #11 Må bare vise dere go'guttens blide åsyn på vei til 3mndskontroll:
Malela Gift med forumet 24 Aug 2006 #13 Gratulerer så mye med 3 mnd dagen[:)][:)][:)] Kos fra Marihøne77 og Adrian