I dag da?

Jippi Ananas

Forumet er livet
God morgen damer og Lefsegokk!! (som har glemt å logge seg av...) [:D]
Hva skal dere i dag da?
Jeg hadde i utgangspunktet ment å gjøre masse innearbeid i dag, for alle har sagt at det skulle bli dårligere være fra i dag av. [:(] Men foreløbig ser det jo veeeeldig flott ut! [:D]
Nå sitter jeg bare å skriver med meg selv, drikker amme-te og venter på at snuppa skal våkne. Snuppen har allerede reist i bhg. og gubben er på jobb. Stille stund alene på morningen er i grunnen veldig ålreit. [:)]
Ha en fin dag da alle sammen og kos dere med knøttene deres! Det skal jeg i allefall gjøre!
Klemmepå.

Også ser det ut som at jeg må si det en gang til;

*hytter med pekefingeren* (hytter man med den forresten...? [8|])
HUSK Å SMØRE DERE MED FAKTOR!! [;)]

Grått å trist ute i dag, så her blir d vasking av hus.. (og d trengs nå!!) [8|]

Hadde egentlig tenkt å vaske kåk jeg også (neida, var ikke skrivefeil, det skulle være å mellom k'ene[8D]), men det ser ut til at været tvinger meg ut[;)]. Kan jeg vaske i kveld??? Tjaaaa, spørs det![&:][:D]

Her er det også blitt grått og trist, men tror nok jeg må komme meg ut en tur likevel. Kanskje jeg tar meg en bytur.
Må nok kjøpe noen flere bodyer til Filip, siden han gulpet ut 6 stk i løpet av gårdagen. Og mange lå i skittentøy fra før.

heisan snupper...idag skal vi på stranda[:D] her skinner solen for fullt....og ingenting er bedre enn det[:D] skal huske faktoren jeg vettu mamma[;)][8D][:D] kos dere alle februarmammaer[:D]

Back
Topp