I dag ble det

Mortens skogmus

Glad i forumet
SPRØYTESTART[:D][:D][:D][:D]!! Satt og kikket på sprøyte i 30min før jeg tok motet til meg og stakk[8D] Var jo ikke vondt i hele tatt, så i morgen går det vel som en drømm[:D][:D]. Da er vi i gang da gitt[:)] Ultralyd mandag og torsdag til uken!!!

Gratulerer!Hehe ja det er liksom den foerste som er den "verste"... [:)]

ORIGINAL: Kanskje snart?

Gratulerer!Hehe ja det er liksom den foerste som er den "verste"... [:)]

Lykke til på ulttralyd [;)]

Så bra! Jeg satt også med den kjempe lenge, like før jeg trakk meg[8D] Men synes det var vondt jeg da[:)] he he. Lykke til

Sååå kjekt!!! [:D][:D][:D] Jeg følger på om ikke så lenge, forhåpentligvis [:D] venter besøket i morgen faktisk.. så over helgen tenker jeg at den har kommet [:D]

Det er utrolig hva man venne seg til, med sprøytestikk, jeg hadde aldri trodd jeg kunne stikke meg selv[:-][:-]

Men premien er såååååååå stor [:D][:D][:D][:D][:D]

Takk takk alle gode jenter!!! I dag gikk det uten funderinger[:D]*ooops fyker på jobb*

Så fint at du klarer det så bra selv[:)]

Jeg syns heller ikke det var noe vondt - det verste er nesten spenningen før 1. sprøyte[;)]

ORIGINAL: småsmurf

Så bra att det gikk bra, lykke til på ultralyd[:D]

sign[:)]

Krysser fingrene for at det går i boks!!! Spennende tid fremover nå!

Jo da her går det så det suser!!! Faktisk på dag 5 allerede med sprøyter[:)] Grua meg til å starte med den andre sprøyta, men det gikk også bra, litt tykkere nål på den[8D] I morgen er det Ul, kjenner jeg er spent!! E veldig forberedt på at eggposene ikke er så veldig store siden kroppen egentlig ikke skal ha eggløsning før rundt 16juni og det er jo etter innsett[&:] Jaja blir spennede dager[;)]

uff det er alltid værst å komme i gang, men så pleier det å gå lettere:) du er så flink:)

gratulerer [:)]

lykke til på UL [;)]

Back
Topp