I.D mineral foundation

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Ser mange liker den godt, og jeg har lyst å prøve den - MEN da jeg prøvde de ulike nyansene på hånden så var det ingen som passet til hudfargen min. Alle som en så bare feil ut, og jeg fikk sånn lillagrønn skjær på en måte[&:]
Jeg har en gyllen hudtone, så til slutt prøvde jeg den "gule" men den var jo så lys at jeg ble bleik...

Hvilket nr/navn har den dere bruker og hvilekn hudtone har dere?

jegt bruker medium beige.. er egentlig ganske lys i huden..

ORIGINAL: Camilla_81

sign.[:)]

ORIGINAL: kiki82

Du som har sett meg "live", tror du jeg hadde passet den?[:)]

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: kiki82

Du som har sett meg "live", tror du jeg hadde passet den?[:)]

Ja, det tror jeg. Forstod det sånn at det er den fargen flest passer. Jeg er jo lysere enn deg, men den gir litt farge til meg, så tror den hadde vært fin til deg og.[:)] Liker mye bedre sånne beige farger enn rosa- og gultoner.

Vil anbefale deg å gå til en forhandler og be om en prøvesminking. Jeg skulle kjøpte denne foundationen før bryllupet og ble anbefalt en farge, men siden den er ganske dyr (for meg hvertfall) å ville jeg ikke kjøpe uten å ha prøvd først. Ble da sminka og vi fant fort ut at den fargen hun trodde ville passe ikke gjorde det. Fant en som passa bra, og som jeg har brukt mye.

Ikke kjøp uten å ha fått prøve den i ansiktet. Hudfargen på ansikt og hender er ikke helt lik!

Gå innom www.kissme.no

Der har de mineralsminke i mange ulike farger, og god oversikt over de ulike fargene.

Så kan man be om de samme fargene hos ID evt.

Jeg fikk betente sår (ikke bare kviser) av ID, mens kissme tåler jeg. Er noen veldig få som kan reagere slik på ID og annen lignende sminke og jeg var en av dem :/

jeg har gyllen hud og bruker sunscreen medium tan [:)] har også sunscreen tan (som er litt mørkere) - bruker den når jeg er brunere [;)]

Jeg er lys i huden og bruker medium beige. Den passer perfekt.
Fikk du hjelp med å prøve de på? Vist ikke spør, så finner de en farge som passer til deg.

Back
Topp