I bilstolen

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Nå når høsten har kommet for fullt med vind, regn og alt som følger med. Hva har dere da på barna i bilstolen? Jeg har til nå kun hatt evt ett teppe over han på litt kjølige morgener men når dagene har hatt opp mot 28 gr blir det varmt. Nå er det betraktelig kaldere men lillebror er skikkelig varmblodig av seg. Har hørt vi ikke skal ha på dem svære jakker/dresser så han sitter i kun body og bukse i stolen evt en tynn jakke. Prøvde med bilstol pose idag da det var så surt ute da vi skulle kjøre storebror i bhg. Men da vi kom hjem var han glovarm og det var gått der hvor hode og nakken hadde vært selv om glidelåsen var åpen i bilen. Han hadde da også grått hele bilturen hjem fra butikken også da som er 10-15 min unna.

Så hva bruker dere i bilstolen nå?
 
Vi bor nesten helt sør så er jo fortsatt varmt. Har på det jeg synes passer ikke, og et strikket teppe over og et fleeceteppe over det igjen hvis det er ekstra kaldt:)
 
Hender jeg tar på han en tynn jakke, ellers er det inneklær+teppe.
Bruker regntrekket fra vognen over på våte dager.

Blir strikket ullpose utover høsten.
 
Her er lille også kjempe varm av seg. Fått det etter pappaen tror jeg. Men jeg bruker en god jakke fordet eller en sånn bamsedress. Syns det er bedre å kle av han om han sier ifra at han er for varm enn at han skal bli kald og syk. Også har jeg alltid med et teppe i tilfelle vi blir lenger ute enn forventet eller det plutselig blir mye kaldere.
 
Voksi move
 
Litt varierende. Nå går det i ullundertøy og tynn ulldress, pluss et tynt teppe.

Satser på å få sydd ferdig bilstol pose snart.
 
Back
Topp